• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 - 20:43
  • کد خبر : 4200
  • چاپ خبر

آن روز ما مرگ بر امریکا گفتیم ، امروز میگیم و در آینده هم خواهیم گفت

زرند نیوز / یادواره شهدای دولت ( شهیدان رجایی و باهنر ) و۲۱ شهید  شهید شهرک شهید باهنر در محل مسجد ۱۲ امام این شهرک  برگزار شد در این مراسم سرهنگ زمانی فرمانده سپاه زرند و جمعی دیگر از مسئولین و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرک شهید باهنر حضور داشتند. عباس ایرانمنش از

زرند نیوز / یادواره شهدای دولت ( شهیدان رجایی و باهنر ) و۲۱ شهید  شهید شهرک شهید باهنر در محل مسجد ۱۲ امام این شهرک  برگزار شد
در این مراسم سرهنگ زمانی فرمانده سپاه زرند و جمعی دیگر از مسئولین و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرک شهید باهنر حضور داشتند.
عباس ایرانمنش از راویان دفاع مقدس در این مراسم گفت :  کسانی که می گویند مرگ بر امریکا نگوئید ، کسانی هستند که کربلای ۵ را ندیدند ، شیمیایی و گلوله هایی که به بدن بچه های برخورد کرد را ندیدند، جوانان ما چه گناهی داشتند که با تانکهای t72 و یا هواپیماهای سوپر استاندارد فرانسه تیکه و پاره می شدند . ان روز ما مرگ بر امریکا گفتیم ، امروز میگیم و در آینده هم خواهیم گفت .حضار جلسه با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس با ارمانهای امام راحل( ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.
ایرانمنش افزود آن روزها رزمنده ها مرگ بر امریکا گفتند و جنگیدند تا شهید شدند و ما الان هم می گوئیم . 

وی در ادامه گفت قرآن به ما وعده داده است و خدا مارا کفایت می کند. آمریکا با همه توانش  آمد قران نور پیامبر را خاموش کند ، جوانان ما ۸ سال مردانه ایستادند ، نترسیدند وآمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند . با دشمن جنگیدند و هیچ کدام از گرسنگی نمردند و عزت و کرامتشان حفظ شد.
ایرانمنش در خاطره ای گفت : یادم میاد اون زمان شهید عبدالله زاده دنبال پیراهن پاسداری بود که آیه  ” تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ ”  روی آن نوشته شده تا با آن عکس بگیرد. از او دلیلش را پرسیدم که چرا می خواهی این آیه بر روی سینه ات باشد ؟ گفت :در حدیثی از امام صادق (ع)  شنیدم امام زمان (عج) وقتی که ظهر می کند روی بیرقش این آیه نوشته شده است و من می خواهم با این پیراهن عکس بگیرم تا این عکس بعد شهادت من در خانه ام و بر بالای قبرم نصب شود.
2 1
انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود