• تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 - 17:25
  • کد خبر : 4752
  • چاپ خبر

دارندگان سلاحهای غیر مجاز که داوطلبانه سلاح های خود را تحویل نمایند از تخفیفات ویژه قانونی برخوردار میشوند

زرند نیوز /دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند  اعلام کرد دارندگان سلاحهای غیر مجاز که داوطلبانه سلاح های خود را تحویل نمایند از تخفیفات ویژه قانونی برخوردار میشوند. سید مهدی قویدل در گفتگوئی با اعلام این خبر افزود.بر اساس قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز مصوب ۱۳۹۰ هر

دادستان زرندزرند نیوز /دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند  اعلام کرد دارندگان سلاحهای غیر مجاز که داوطلبانه سلاح های خود را تحویل نمایند از تخفیفات ویژه قانونی برخوردار میشوند.
سید مهدی قویدل در گفتگوئی با اعلام این خبر افزود.بر اساس قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز مصوب ۱۳۹۰ هر فردی به طور غیر مجاز سلاح گرم یا سرد جنگی یا سلاح شکاری یا قطعات یا مهمات انها را خریداری و نگهداری یا حمل نماید .یا با انها معامله دیگری انجام دهد با توجه به نوع جرائم محکوم به حبس می گردد  .
این مقام قضائی بیان داشت .حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز علاوه بر اینکه جرم است .بستر وقوع سایر جرائم خشن ویا نا خواسته را فراهم و صدمات جبران ناپذیری به دارنده و یا اطرافیان وی وارد  خواهد کرد .لذا افرادی که داوطلبانه سلاح های غیر مجاز خود را تحویل نمایند در مواردی از تعلیق و تعقیب و در مواردی نیز از تخفیفات قانونی بر خوردار میشوند.
دادستان زرند تصریح کرد در راستای پیشگیری از وقوع جرم و افزایش امنیت در سطح جامعه تحویل داوطلبانه سلاح های غیر مجاز امری فردی بشمار میرود .دارندگان سلاحهای غیر مجاز میتوانند با مراجعه به مراجع انتظامی و تحویل اسلحه های خود از تخفیف ویژه قانونی برخوردار شوند.
انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود