• تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 22:50
  • کد خبر : 4809
  • چاپ خبر

کودکان از مهمترین مخاطبین عرصه سلامت جامعه بشمار میروند

زرند نیوز / بمناسبت گرامیداشت هفته جهانی کودک با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان ،فرماندار ،رئیس دادگستری ، دادستان شهرستان زرند مراسم جشن بزرگ کودکان مهد های کودک شهرستان زرند با شکوه خاصی برگزار شد . در این جشن بزرگ که به همت اداره بهزیستی  شهرستان زرند  و با همکاری مهدهای کودک برگزار شد،

زرند نیوز / بمناسبت گرامیداشت هفته جهانی کودک با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان ،فرماندار ،رئیس دادگستری ، دادستان شهرستان زرند مراسم جشن بزرگ کودکان مهد های کودک شهرستان زرند با شکوه خاصی برگزار شد .
در این جشن بزرگ که به همت اداره بهزیستی  شهرستان زرند  و با همکاری مهدهای کودک برگزار شد، با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شاد ،روزی شاد و به یادماندنی برای کودکان فراهم شد.
دکترعباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان ضمن تبریک روز جهانی کودک گفت : کودکان از مهمترین مخاطبین عرصه سلامت جامعه بشمار میروند و ضرورت دارد در کنار سلامت جسمی به سلامت روانی آنان نیز توجه ویژه داشته باشیم.
وی از کودکان به عنوان سرمایه اصلی و آینده سازان ایران اسلامی یاد کرد وافزود  همه باید در راستای رشد و تعالی آنان با برنامه های کاربردی فرهنگی و آموزشی تلاش کنیم

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند هم با گرامیداشت هفته جهانی کودک از برگزار کنندگان این مراسم قدر دانی کرد . وی با بیان اینکه کودکان امروز  اینده سازان ایران اسلامی هستند . بر لزوم مراقبت از سلامت کودکان و تربیت صحیح آنها تاکید کرد و گفت:همه ما موظف هستیم با برنامه ریزی و آموزش، فضای مناسبی را برای رشد و بالندگی کودکان  فراهم نمائیم
در این مراسم کودکان با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع روز کودک را گرامیداشت‌اند.
در حاشیه این مراسم نمایشگاه نقاشی کودکان در قالب ۵ غرفه بر پا شد.
در همین راستا فرماندار شهرستان زرند به همراه جمعی از پزشکان و مسئولین بهزیستی با مراجعه به بخش کودکان بیمارستان امام علی (ع) و اهداء هدایایی به کودکان بستری در این مرکز درمانی برای آنان آرزوی سلامتی و بهبودی کردند.
به گفته وحید طهماسبی زاده رئیس بهزیستی زرند در حال حاضر ۱۲۰۰ کودک در قالب ۲۶ مهد کودک  با استفاده از ۹۰ مربی نگهداری میشوند.
11
انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود