• تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 23:05
  • کد خبر : 4818
  • چاپ خبر

تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و سالگرد شهادت شهید رضا کافی

زرند نیوز / بسم رب شهدا والصدیقین روز نیروی انتظامی و هفته نیروی انتظامی یادآور دلاورمردی های جانبرکفان ناجاست که جان خود را در دست گرفته و شبانه روز در عرصه امنیت کشور استوار ایستاده اند. بدون شک هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از جان بر کفانی است که با کار و تلاش

زرند نیوز /

بسم رب شهدا والصدیقین

روز نیروی انتظامی و هفته نیروی انتظامی یادآور دلاورمردی های جانبرکفان ناجاست که جان خود را در دست گرفته و شبانه روز در عرصه امنیت کشور استوار ایستاده اند. بدون شک هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از جان بر کفانی است که با کار و تلاش بی وقفه خود به ویژه در عرصه جنگ نرم در تحقق منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) گام‌های مفید و موثری را برداشته اند.

.
سال گذشته در همین ایام بود که هفته نیروی انتظامی بر کام همشهریان عزیزمان و برادران نیروی انتظامی تلخ شد،سانحه منجر به شهادت شهید رضا کافی داغی بود بر دل تمامی ما ، اما ارتفاع و راپل برای کبوتر عاشق پرواز ما دری بود به روی آسمان که سال ها منتظر باز شدنش بود . شهادت شهیدان سید فخرالدین هاشمی و سجاد زمانی نشان داد که با اینکه جنگی سختی نیست ، اگر تیر و گلوله ای کسی را تهدید نمی کند کسانی که دل آسمانی داشته باشند راه آسمان را خوب پیدا می کنند.

.
موسسه میثاق با شهیدان فاطمی ، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و سالگرد شهادت شهید رضا کافی و رشادت های ناجا در دوران ارزشمند دفاع مقدس و دیگرعرصه های صیانت از میهن اسلامی ، امید این دارد که روز به روز گامهای برادران ناجا استوارتر و محکم تر در مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن باشد.

موسسه میثاق با شهیدان فاطمی زرند

1

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود