• تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394 - 21:51
  • کد خبر : 4828
  • چاپ خبر

جشن اختتامیه کلاسهای قرآنی خانه قران مرحوم مرتضی محمدی در روستای طالقلنی شهرستان زرند با حضور امام جمعه برگزار شد

زرند نیوز / جشن اختتامیه کلاسهای قرآنی خانه قران مرحوم مرتضی محمدی در روستای طالقلنی شهرستان زرند با حضور امام جمعه برگزار شد. . حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با قدر دانی از برگزار کنندگان این مراسم  بر ترویج فرهنگ قران اموزی در جامعه و تکریم چهره های قران اموزی تاکید کرد . .

زرند نیوز / جشن اختتامیه کلاسهای قرآنی خانه قران مرحوم مرتضی محمدی در روستای طالقلنی شهرستان زرند با حضور امام جمعه برگزار شد.

.
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با قدر دانی از برگزار کنندگان این مراسم  بر ترویج فرهنگ قران اموزی در جامعه و تکریم چهره های قران اموزی تاکید کرد .

.
وی روی اوردن به قران  را تنها نسخه نجات بشر دانست . و افزود اگر امروز بشر با مشکلات عدیده ای روبرو میشود به دلیل دوری از قران و تعالیم ان میشود که ضرورت دارد فرهنگ قرانی سرلوحه زندگی خود قرار دهیم تا در دنیا و اخرت سعادتمند شویم .

.
به گفته غلامرضا میرزائی مسئول خانه قرانی مرحوم مرتضی میرزائی ۹۰ قرآن آموز  در مدت ۳ ماه با شرکت در کلاسهای اشاره ویژه خردسالان ،روخوانی  ۶ تا ۷ سال،روانخوانی ،صحصح خوانی ،و حفظ ۲۶ سوره قران ۷ تا ۸ سال را با استفاده از مربیان مجرب فرا گرفتند .

.
این مراسم با برنامه های مختلف فرهنگی همراه  بود واز قران اموزان و مربیان توسط امام جمعه هدایایی اهدا شد .

.
لازم به ذکر است که مادر شهید حسین محمدی در سال ۹۰ منزل مسکونی فرزند مرحومش به نام مرتضی محمدی (را که بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد) با زیر بنا ۱۵۰ متر مربع وقف فعالیتهای قرانی کرد که این امر خدا پسندانه این بانوی نیکوکار باعث پیشرفت فعالیتهای قرانی در این روستا شده است .

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود