• تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394 - 21:59
  • کد خبر : 4831
  • چاپ خبر

حجاج زرندی عکس ها و خاطرات خود را به جشنواره ارسال کنند

فتنه صهیونیستی در سرزمین منا سر از جشنواره رسول آفتاب در آورد/ حجاج عکس ها و خاطرات خود را به جشنواره ارسال کنند زرند نیوز / بنا به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره مردمی رسول آفتاب؛ دبیر این جشنواره اعلام کرد؛ امسال موضوع “فتنه سعودی صهیونیستی در سرزمین منا” به عنوان یکی از موضوعات محوری

فتنه صهیونیستی در سرزمین منا سر از جشنواره رسول آفتاب در آورد/

حجاج عکس ها و خاطرات خود را به جشنواره ارسال کنند

زرند نیوز / بنا به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره مردمی رسول آفتاب؛ دبیر این جشنواره اعلام کرد؛ امسال موضوع “فتنه سعودی صهیونیستی در سرزمین منا” به عنوان یکی از موضوعات محوری جشنواره پنجم انتخاب شده است. هدف از پرداختن به این موضوع، ثبت جنایت خبیث و ناجوانمردانه آل سعود در تاریخ است.

رحیم مخدومی از حجاج بیت الله الحرام-که امسال به سرزمین وحی مشرف شده اند- دعوت کرد؛ عکس ها و خاطرات خود را از این فتنه به جشنواره ارسال کنند.

ایشان همچنین یاد|ایشان یادآور شد؛ چنانچه شاهدان ماجرا برای ذکر خاطرات خود تمایل به مصاحبه داشته باشند، موسسه رسول آفتاب آمادگی دارد در این زمینه یاری کند.

رحیم مخدومی؛ دبیر پنجمین جشنواره بین المللی رسول آفتاب همچنین از کلیه داستان و خاطره نویسان، شعرا، کاریکاتوریست ها و عکاسان دعوت کرد نسبت به این فتنه که قلب جهان اسلام را آزرده است، واکنش نشان داده و با خلق اثر، نقش انقلابی خود را ایفا نمایند.

کلیه عزیزان می توانند آثار خود را با موضوع فتنه صهیونیستی در سرزمین منا و دیگر موضوعاتی که در فراخوان آمده، حداکثر تا ۱۰ آذر ۹۴ به آدرس info@rasouleaftab.ir ارسال نمایند.

اطلاعات بیشتر در سایت رسول |اطلاعات بیشتر در سایت رسول آفتاب (www.rasouleaftab.ir) درج شده است.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود