• تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اسفند 1394 - 0:07
  • کد خبر : 7216
  • چاپ خبر

مسئولین باید نظارت بیشتری بر روی پروژه‌ های عمرانی در شهرستان زرند داشته باشند

اخبار زرند / زرند نیوز : شورای نظارت بر پروژه های عمرانی شهرستان زرند به ریاست خنجری فرماندار و سایر مسئولین اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد. خنجری فرماندار زرند با تأکید بر اینکه مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی باید نظارت بیشتری بر روی پروژه‌های عمرانی شهرستان داشته باشند، تصریح کرد: عدم نظارت دقیق

a008

اخبار زرند / زرند نیوز : شورای نظارت بر پروژه های عمرانی شهرستان زرند به ریاست خنجری فرماندار و سایر مسئولین اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد.

خنجری فرماندار زرند با تأکید بر اینکه مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی باید نظارت بیشتری بر روی پروژه‌های عمرانی شهرستان داشته باشند، تصریح کرد: عدم نظارت دقیق و جدی مسئولین شهرستان بر روی پروژه‌های عمرانی سبب می‌شود که روند اجرای پروژه‌ها به سرعت پیش نروند.

فرماندار زرند تصریح کرد: از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی می خواهم که بر روی پروژه‌ های عمرانی نظارت بیشتر و دقیق تری داشته باشند و برای مردم شهرستان دلسوزانه خدمت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند بر استفاده از ظرفیت ادارات و دستگاه های اجرایی در به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی در شهرستان تأکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی می بایست در تنظیم و معرفی پروژه های اولویت دار، پیگیری اختصاص و جذب اعتبارات، اتمام پروژه ها در موعد زمانی مقرر و تعیین شده و ارتقای کیفی اجرای طرح‌ ها و پروژه‌ های عمرانی دقت نظر داشته باشند.

خنجری به شناسایی و تدوین پروژه های دارای اولویت شهرستان در چارچوب قوانین اشاره کرد و ابراز داشت: نظارت و پیگیری وضعیت کمی و کیفی پروژه های عمرانی مصوب شهرستان و تهیه گزارش عملکرد دستگاه ها و ارسال به دفتر فنی استانداری در دستور کار خواهد بود.

وی در این نشست با تأکید بر لزوم توجه به تقویت زیرساخت ها و امکانات در روستاها تصریح کرد: باید با تقویت امکانات در روستاها و ایجاد انگیزه بین روستاییان، نشاط و امید به زندگی را در روستاها ایجاد کنیم.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها