• تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 - 21:56
  • کد خبر : 7330
  • چاپ خبر

بازدید دکتر امیری و مهندس محمدی از ستاد استقبال از مسافرین نوروزی شهرستان زرند

اخبار زرند / زرند نیوز :در اخرین روز از سال ۹۴ دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان و مهندس محمدی شهردار از ستاد استقبال از مسافرین نوروزی شهرستان زرند بازدید کرد. دکتر امیری با تبریک پیشاپیش سال جدید و خدا قوت به تمامی کسانی که به صورت شبانه روزی در ستا استقبال  از

اخبار زرند / زرند نیوز :در اخرین روز از سال ۹۴ دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان و مهندس محمدی شهردار از ستاد استقبال از مسافرین نوروزی شهرستان زرند بازدید کرد.
دکتر امیری با تبریک پیشاپیش سال جدید و خدا قوت به تمامی کسانی که به صورت شبانه روزی در ستا استقبال  از مسافرین نوروزی ، طرح ملی امداد و نجات ، ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سرتاسر این شهرستان مشغول به خدمت هستند، خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاش و همت همگان همراه با مشارکت هرچه بیشتر مردم شهرستان زرند، شاهد سیر پیشرفت و تعالی این نهاد خدمتگزار باشیم.
وی در ادامه افزود : با اعلام رضایت کامل از حضور فعال شهرداری در ستاد استقبال از مهمانان نوروزی از شهرداری زرند تقدیر و تشکر نمودند .
در این بازدید مهندس محمدی شهردار زرند ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید به مهمترین اقدامات شهرداری در این ستاد اشاره کرد و گفت: سعی کرده ایم با برنامه ریزی اصولی بهترین خدمات را به مسافرین بدهیم .
وی با اعلام اینکه  شهرداری به عنوان تنها نهادی است که بیشترین خدمت رسانی را به شهروندان و مسافرین ارائه می دهد گفت: کلیه معاونتها و پرسنل شهرداری سعی دارند به بهترین نحو ممکن شهر را برای آغاز سال نو آماده نمایند .
به گفته محمدی ستاد استقبال از بهار ۹۵با برپایی چادر ، ارائه نقشه ، بروشور ، سرویس موتوری رایگان جهت رفاه حال مهمانان عزیز و کشیک فعال اعضای ستاد به استقبال از حضور باشکوه مهمانان نوروزی رفته  است .
 11
انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها