• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1395 - 20:42
  • کد خبر : 7395
  • چاپ خبر

خود باوری ،زنده کردن انگیزه در افرادو نیروهای شهرداری قابل تحسین است

به گزارش زرند نیوز صادق زاده معاون فرماندار زرند نیز در دیدار نوروزی شهردار زرند خواستار جلب اعتماد شهروندان در راستای خدمات دهی بهتر به آنان شد و گفت: اقدامات موثری که شهرداری در طی سالهای گذشته در بحث فرهنگی و اجتماعی انجام داده است امروزه در شهر به خوبی دیده می شود. معاون فرماندار

به گزارش زرند نیوز صادق زاده معاون فرماندار زرند نیز در دیدار نوروزی شهردار زرند خواستار جلب اعتماد شهروندان در راستای خدمات دهی بهتر به آنان شد و گفت: اقدامات موثری که شهرداری در طی سالهای گذشته در بحث فرهنگی و اجتماعی انجام داده است امروزه در شهر به خوبی دیده می شود.

معاون فرماندار زرند افزود: شهرداری می تواند با شناسائی و فعال نمودن ظرفیتهای موجود در شهرداری بسیاری از مشکلات شهر را برطرف نماید و این امر نیازمند اعتماد شهردار به نیروهای جوان و با استعداد می باشد .

وی گفت : شهردار و نیروهای شهرداری باید انتقادهای سازنده شهروندان را به جان و دل بپزیرند و در راستای رفع مشکلات و تقویت نقاط مثبت اقدام نمایند .
وی خود باوری ،زنده کردن انگیزه در افرادو نیروهای شهرداری را بسیار قابل تحسین دانست و گفت: جمع آوری نظرات دانشجویان ،محصلین و شهروندان می تواند کمک موثری را به پیشبرد اهداف شهرداری نماید .

وی تصریح کرد: با توجه به صنعتی شدن شهر زرند این شهرستان باید در راستای ایجاد زیرساختهای مناسب با نیازهای شهروندان اقدام نماید تا در آینده با مشکلات شهری و شهروندی مواجه نشود .

مهندس محمدی شهردار زرند نیز حذف هزینه های بی فایده در مجموعه شهرداری گفت و افزود: این نهاد مردمی با ارائه برنامه های منظم در سال گذشته توانسته است بخش عظیمی در هزینه های مالی خود صرفه جوئی نماید .

0101

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها