• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1395 - 20:47
  • کد خبر : 7398
  • چاپ خبر

اقتصاد مقاومتی در مجموعه شهرداری به خوبی اجرائی شده است

به گزارش زرند نیوز مهندس محمدی شهردار زرند به همراه جمعی از معاونین و مسئولین دوایر مختلف شهرداری با حبیب الله خنجری فرماندار زرند دیدار و گفتگو کرد . فرماندار زرند نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای شهرداری گفت: شهرداری تنها نهادیست که در بحث آماده سازی فضا برای شهروندان و میهمانان نوروزی

به گزارش زرند نیوز مهندس محمدی شهردار زرند به همراه جمعی از معاونین و مسئولین دوایر مختلف شهرداری با حبیب الله خنجری فرماندار زرند دیدار و گفتگو کرد .
فرماندار زرند نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای شهرداری گفت: شهرداری تنها نهادیست که در بحث آماده سازی فضا برای شهروندان و میهمانان نوروزی نقش به سزائی دارد .

0102

وی با اعلام اینکه اقتصاد مقاومتی در مجموعه شهرداری به خوبی اجرائی شده است گفت:همت نیروهای شهرداری در روزهای پایانی سال قابل تقدیر و ستایش است و امیدواریم با همت این نیروها در سال جاری شاهد رونق دوباره شهر زرند باشیم .

وی برنامه ریزی خوب و استفاده از مشارکت های مردم را در راستای فعالیتهای شهرداری بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: شهرداری ها جای فعالیتهای سیاسی نبوده و خدمات به شهروندان باید در راس امور همه مدیران و مسئولین شهرداری قرار گیرد .

در ادامه این دیدار مهندس محمدی شهردار زرند ضمن تبریک میلاد بانوی نمونه اسلام و تبریک سال نو به ارائه گزارشی از فعالیتهای شهرداری در پایان سال ۹۴ پرداخت.

مهندس محمدی در ادامه گفت: با آغاز سال نو باید دید و افکار و عقاید و نظرات انسانها نیز نو وبه روز شود تا بتوانیم بهتر به شهروندان خدمات دهیم .

وی با اعلام اینکه در سال جاری تصمیم داریم سال شکوفائی اقتصادی ،فرهنگی و هنری برای شهر زرند رقم بزنیم تصریح کرد:با همکاری و همراهی و همدلی مدیران و مسئولین نهادهای شهرستان  و تمرکز این مسئولین بر روی مشکلات شهر می توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف نمائیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: اگر مسئولین و نهادهای دولتی شهرستان به موقع نسبت به پرداخت عوارضات معوقه و سال جاری خود خود اقدام نمایند می توانیم در سال جاری شهر زرند را زیر پوشش آسفالت قرار دهیم .

وی افزود: کلیه فعالیتهای در حال حاضر در مجموعه شهرداری و به دست خود نیروهای شهرداری انجام می گیرد که این امر در شش ماه دوم سال ۹۴ بیش از سی میلیارد ریال صرفه جوئی برای شهرداری در بر داشته است .

شهردار زرند افزود: کلیه برنامه های شهرداری در سال ۹۵برنامه ریزی شده و درراستای اهداف مهم شهر و شهروندان می باشد و راه اندازی دفتر مشارکتهای مردمی و کمک از نظرات و پیشنهادات شهروندان می تواند کمک موثری به رفع مشکلات شهر نماید.

وی ضمن قدردانی از حمایتهای فرماندار و نماینده شهرستان تصریح کرد: همه مدیران و مسئولین شهرستان باید همکاری و همراهی خود را با شهرداری افزایش دهند و در راستای شهر زیبا گام بردارند .

منتخب شورای شهر زرند تاکید کرد:نیروهای شهرداری در روزهای پایانی سال با نمایش جهادگونه در مجموعه شهر توانسته اند شهر را از همه لحاظه برای سال جدید مهیا نمایند و هیچ گاه از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرده اند .

0103

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها