• تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1395 - 14:31
  • کد خبر : 7410
  • چاپ خبر

پیام شهردار زرند به مناسبت روز مادر و ولادت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش زرند نیوز مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت بیستم جمادی الثانی میلادحضرت زهرا (س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره)پیام تبریکی را به شرح ذیل صادر کرد . در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم (انا اعطیناک الکوثر) ۲۰جمادی الثانی آسمان می‌خندد، زمین پایکوبی می‌کند، در زمین و آسمان هنگامه‌ای

محمدی شهرداربه گزارش زرند نیوز مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت بیستم جمادی الثانی میلادحضرت زهرا (س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره)پیام تبریکی را به شرح ذیل صادر کرد .

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا اعطیناک الکوثر)

۲۰جمادی الثانی آسمان می‌خندد، زمین پایکوبی می‌کند، در زمین و آسمان هنگامه‌ای برپاست؛ آسمانیان سردرگوش هم گذاشته، با شادی و سرور، سرود مقدم دلدار را زمزمه می‌کنند. ملائک زمان و زمین را گلباران می‌کنند. از خانه خدیجه نوری می‌درخشد که عالم را روشن کرده است.

وجود مقدس زهرای مرضیه(س) در پیشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومین (ع) از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان است.

اگر چه حیات زنان در ادوار مختلف تاریخ بشری تحولات و چالش های فراوانی را تجربه کرده است اما دین مبین اسلام با نگاه ارزشی به زن بر تمامی عقاید جاهلی پیرامون شخصیت و منزلت زنان خط بطلان کشید و ارزش و جایگاه او را عزت و حرمت بخشید.

اینجانب تقارن مبارک ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را به تمام مادران و بانوان سرافراز ایران اسلامی و خصوصاً همکاران عزیزم در شهرداری زرند ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با پیروی از رهنمودهای مدبرانه مقام عظمای ولایت، نقش موثر زنان را در دفع هجمه های فرهنگی دشمن با هدف تخریب وجهه زنان و خانواده های ایران اسلامی در جوامع مختلف جهان را شاهد باشیم واز درگاه ایزد منان نیز صمیمانه برای مادران عزیز و بانوان شریف شهرستان زرند تندرستی و شادکامی و توفیق خدمت بیشتر به این عزیزان رامسألت می نمایم

احمد محمدی شهردار زرند

لینک کوتاه

برچسب ها