• تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1395 - 14:44
  • کد خبر : 7412
  • چاپ خبر

بیش از۷۰کیلومتر خط کشی در اسفند ماه ۹۴ انجام شده است

به گزارش زرند نیوز مهندس محمد جواد عربپور مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی ضمن تبریک سال نو به ارائه گزارشی از فعالیتهای سازمان حمل و نقل همگانی در اسفندماه ۹۴ پرداخت . عربپور با اعلام اینکه سازمان حمل و نقل همگانی با خرید بیش از ۵۰۰میلیون ریال رنگ و علائم ترافیکی در سال

df0da987-b708-4ad9-b456-72476977c0d0_20160328_134202

به گزارش زرند نیوز مهندس محمد جواد عربپور مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی ضمن تبریک سال نو به ارائه گزارشی از فعالیتهای سازمان حمل و نقل همگانی در اسفندماه ۹۴ پرداخت .

عربپور با اعلام اینکه سازمان حمل و نقل همگانی با خرید بیش از ۵۰۰میلیون ریال رنگ و علائم ترافیکی در سال گذشته در راستای ایمن سازی معابر سطح شهر اقدامات خوبی را به انجام رسانده است گفت: در این راستا کلیه بلوارها و معابر سطح شهر که از لحاظ خط کشی دچار مشکل بودند با همت نیروهای خود سازمان اصلاح و بهسازی شدند .

وی با اعلام اینکه ۷۰کیلومتر از معابر سطح شهر خط کشی مجدد شده اند گفت: طبق برآوردهای انجام شده در صورت عقد قرارداد با پیمانکار در این راستا شهرداری و سازمان می بایست هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان را پرداخت نماید که سازمان با استفاده از تجهیزات وامکانات خود توانسته است بخش عظیمی در هزینه های خود صرفه جوئی نماید.

وی به معابر اصلاح خط کشی شده اشاره کرد وگفت: خط کشی بلوار آزادی ،بلوار جمهوری اسلامی ،بلوار دانش،خیابان باهنر،فلسطین ،امام خمینی و فردوس چمران، بلوار ایت الله خامنه ای ،بهشت زهرا و…از جمله معابر اصلاح خط کشی بوده اند

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی در ادامه تصریح کرد: برای اولین بار در شهرستان زرند این سازمان با خرید رنگ سه جزئی اقدام به تجدید خطوط عابر پیاده نمود که در این طرح نیز بیش از ۲۰۰متر مربع خطوط عابر پیاده اصلاح گردیده است.

مهندس عربپور تصریح کرد: کلیه علائم راهنمائی و رانندگی و ترافیکی سطح شهر که مخدوش شده بودند نیز شناسائی و با تابلوهای جدید تعویض شده اند .

وی ضمن قدردانی از حمایتهای مهندس محمدی شهردار زرند و یزدانپناه معاون خدمات شهری به بعضی از اقدامات سازمان حمل و نقل اشاره کرد و گفت: تعمیر اساسی موتور بنز سازمان آتش نشانی توسط تعمیرکاران سازمان حمل ونقل ،جابجائی بیش از ۲۰۰۰۰نفر از شهروندان در اسفندماه ،نظارت بر فعالیت تاکسی ها در روزهای پایانی سال و…بخش دیگری از اقدامات این سازمان می باشد .

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها