• تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1395 - 14:37
  • کد خبر : 7414
  • چاپ خبر

راه اندازی مکانهای گردشی و سرگرم کننده جهت جوانان میتواند ناهنجاریهای اجتماعی را کاهش دهد .

اخبار زرند / زرند نیوز : مهندس محمدی شهردار زرند در نشست مشترک معاون خدمات شهری و مدیرعامل سازمان پارکهادر خصوص شهربازی از راه اندازی این مجموعه تا ۱۵خرداد ماه سال جاری خبر داد . به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند مهندس محمدی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای

محمدی شهرداراخبار زرند / زرند نیوز : مهندس محمدی شهردار زرند در نشست مشترک معاون خدمات شهری و مدیرعامل سازمان پارکهادر خصوص شهربازی از راه اندازی این مجموعه تا ۱۵خرداد ماه سال جاری خبر داد .

به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند مهندس محمدی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای چند ساله سرمایه گذار زرندی در بخش شهربازی گفت: یکی از مشکلاتی که در شهرستان زرند وجود دارد عدم استفاده از امکانات موجود می باشد که این امر در شهرداری زرند نیز وجود دارد .
شهردار زرند افزود: این مکان در طی سالهای گذشته طبق قراردادی به بخش خصوصی واگذار گردیده است و توانست به خوبی بخشی از نیازهای شهروندان را در خصوص تفریحات برطرف نماید.
این مقام مسئول از فسخ قرارداد با مستاجر شهربازی خبر داد و گفت: هرچند این شهربازی با قرارداد بلند مدت به بخش خصوصی واگذار گردیده بود ولی بنا به درخواست شهرداری و تمایل بخش خصوصی این شهربازی به بدنه شهرداری بازگشت داده شده است و امیدواریم با همکاری نیروهای داخلی شهرداری به زودی شاهد راه اندازی مجدد این مکان باشیم.
وی با اعلام اینکه شهرداری به عنوان متولی اصلی شهر می باشد گفت: شهرداری باید تمامی زیرساختهای یک شهر خوب را برای شهروندان مهیا نماید و لازمه این امر نیز مشارکت شهروندان و همراهی انها با این مجموعه مردمی می باشد .
مهندس محمدی وجود شهربازی در شهر زرند را یکی از نیازهای اصلی شهر جهت تخلیه هیجانات نوجوانان و جوانان دانست و گفت:ناهنجاریهای اجتماعی وقتی در یک شهر زیاد می شود که جوانان ونوجوانان نتوانند هیجانات و شور وشوق جوانی خود راتخلیه کنند لذا به سمت فعالیتهای منفی قدم می گذارند .
وی هدف شهرداری را جلب رضایت شهروندان از فعالیتهای خود دانست و تصریح کرد: می خواهیم با امکانات موجود و با استفاده از دانش بومی و خلاقیتهای جوانان شهرستان شهربازی را به طور شایسته بهسازی و بازگشائی نمائیم .
وی استفاده از سرمایه گذاران داخلی شهر زرند را خواستار شد و گفت: بر این باور هستیم سرمایه گذاران داخلی ، افرادی دلسوز تر و با انگیزتر برزای فعالیت در سطح شهر می باشند .
رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری نیز از امادگی لازم سازمان پارکها و فضای سبز برای بهسازی مجموعه شهربازی خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیتهای موجود در این سازمان ظرف چند ماه آینده این مجموعه بازگشائی خواهد شد .
معاون خدمات شهری شهرداری زرند گفت: بهسازی وسائل بازی ،نورپردازی وسائل،رنگ آمیزی ،ارائه بازیهای جدید ،راه اندازی استخر قایق و…در دستور کار این معاونت قرار دارد و امیدواریم با همکاری مسئولین بتوانیم هر چه زودتر شاهد بازگشائی این مکان باشیم.
وی گفت:استارت راه اندازی شهربازی با امکانات موجود به زودی زده خواهد شد تا بتوانیم بخشی از نیازهای اجتماعی شهروندان را در تابستان برطرف نمائیم .
یزدانپناه تصریح کرد:هرچند مستاجر شهرداری بدهی هائی نیز به این شهرداری دارد اما در تلاش هستیم با استفاده از تعامل و همکاری فی مابین بخشی از مشکلات موجود در شهربازی را برطرف نمائیم .

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها