• تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1395 - 14:33
  • کد خبر : 7565
  • چاپ خبر

کارخانجات صنعتی زرند با دستان توانمند نیروهای بومی می چرخند / آگهی آزمون فولاد اواخر فروردین

به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده زرند و کوهبنان با پیگیری های مجدانه دکتر امیری نماینده مردم زرند وکوهبنان و درخواست های مکرر ایشان از مسوولین، اکنون تعداد کثیری از نیروهای مشغول به کار کارخانجات صنعتی را نیروهای بومی تشکیل می دهند. براساس آمار مستند از ترکیب سرمایه

دکتربه گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده زرند و کوهبنان با پیگیری های مجدانه دکتر امیری نماینده مردم زرند وکوهبنان و درخواست های مکرر ایشان از مسوولین، اکنون تعداد کثیری از نیروهای مشغول به کار کارخانجات صنعتی را نیروهای بومی تشکیل می دهند.

براساس آمار مستند از ترکیب سرمایه های انسانی در کارخانجات صنعتی، ۸۰درصد نیروهای کارخانه های صنعتی چون کک سازی ۸۰۰هزار تنی، کنستانتره و گندوله سازی (که از زیر مجموعه های شرکت تخصصی میدکو می باشند) را نیروهای بومی زرند وحومه آن شامل شده است.این نیروها از طریق آزمون های استخدامی و طی کردن مراحل آزمون کتبی و مصاحبه به شغل های متعدد این کارخانجات ورود پیدا کرده اند.

نمودار ترکیب سرمایه های انسانی در کارخانجات مذکور حاکی از این می باشد که تقریبا ۱۰۱۷نفر از نیروهای بومی شهرستان زرند در این کارخانجات به غیرازشرکت های پیمانکاری مشغول به کار هستند و تنها ۱۴۱ نفر از شهرهای دیگر استان می باشند.

اکثرکارخانه های که به بهره برداری رسیده اند از طریق آگهی استخدام نیروهای خود را جذب می کنند که در اواخرفرورین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه۹۵ شرکت فولادزرند ایرانیان از طریق برگزاری آزمون استخدامی نیروهای مورد نیازخودرا که الویت با نیروی بومی میباشد جذب خواهد کرد.

نمودار

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها