• تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1395 - 18:53
  • کد خبر : 7630
  • چاپ خبر

از هنرمندان شهرستان تجلیل می شود / ساخت سالن ۶۰۰ نفری برای ارشاد

اخبار زرند / زرند نیوز : عصر روز گذشته اولین جلسه رسمی اداره ارشاد اسلامی زرند با موضوعیت برنامه ریزی در جهت تجلیل از هنرمندان با حضور محمد مختاری نماینده فرماندار ، سجاد منصوری نماینده شهردار – فعال هنری و مسعود لشکری نماینده دانشگاه آزاد – فعال هنری و محمد سلطانی از مجموعه سنگ آهن

اخبار زرند / زرند نیوز : عصر روز گذشته اولین جلسه رسمی اداره ارشاد اسلامی زرند با موضوعیت برنامه ریزی در جهت تجلیل از هنرمندان با حضور محمد مختاری نماینده فرماندار ، سجاد منصوری نماینده شهردار – فعال هنری و مسعود لشکری نماینده دانشگاه آزاد – فعال هنری و محمد سلطانی از مجموعه سنگ آهن جلال آباد ، خانم نصرت آبادی از نیروگاه زرند و چند تن از هنرمندان در محل اداره ارشاد برگزار شد.

رشیدی اداره ارشادبه گزارش زرند نیوز در این جلسه احمد رشیدی مسئول اداره ارشاد زرند دو دستاورد مهم سال گذشه این اداره را، اول برون سپاری فعالیت ها به هنرمندان مثلا جشن شب های شاد زرند و دوم جذب اعتبار برای تعمیر و تجهیز سالن آمفی تئاتر که در حال اجرای پروژه می باشد توصیف کرد.

رشیدی با ابراز تاسف گفت: در سال ۹۴ نتوانستیم به دلیل مشکلات مالی برنامه ای در خور شان هنرمندان و پیشکسوتان داشته باشیم.

رشیدی در ادامه افزود : اداره ارشاد در اولین اقدام سال ۹۵ برنامه تجلیل از هنرمندان را خواهد داشت و ما این نوید را به هنرمندان می دهیم که در سال ۹۵ توجه بیشتری به هنرمندان خواهد شد.

رشیدی با ابراز خرسندی از انتخاب دکتر امیری به نمایندگی گفت: دکتر امیری بیان کردند ما باید در زمینه فرهنگ و هنر در شهرستان انرژی بیشتری بگذاریم و این قول را دادند که در سال ۹۵ از محل اعتبار ماده ۱۸۰ نماینده ، سالن ۶۰۰ نفری برای ارشاد کلید بخورد.

رشیدی تاسیس خانه هنرمندان و جشن هنرمندان (تجلیل از هنرمندان) را دو برنامه اصلی اداره ارشاد در سال ۹۵ اعلام کرد.

رئیس اداره ارشاد گفت: خانه هنرمندان در شهر کرمان تاسیس شده است و اولین شهرستان که از این برنامه استقبال کرده است  شهرستان زرند میباشد.

در ادامه جلسه دیگر افراد حاضر در جلسه، نظرات خود را نسبت به چگونگی برگزاری جشن هنرمندان و انتخاب هنرمند تجلیل شونده اعلام نمودند و در آخر قرار شد در هر انجمن هنری از دو نفر ، یکی پیشکسوت و دیگری هنرمند فعال و افتخار آفرین تجلیل شود.

جشن هنرمندان با حضور مسئولین استانی در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود.

ارشاد

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها