• تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 14:34
  • کد خبر : 7645
  • چاپ خبر

اهداء خون در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند / قدردانی مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان از این مجتمع

اخبار زرند / زرند نیوز : نوزدهمین مرحله اهداء خون در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند برگزار شد به گزارش زرند نیوز به نقل از  روابط عمومی مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند، در نوزدهمین مرحله اهداء خون، کارکنان و مدیران مجتمع حدود  ۲۴۳۰۰ سی سی از خون خود را به نیازمندان

اخبار زرند / زرند نیوز : نوزدهمین مرحله اهداء خون در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند برگزار شد

به گزارش زرند نیوز به نقل از  روابط عمومی مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند، در نوزدهمین مرحله اهداء خون، کارکنان و مدیران مجتمع حدود  ۲۴۳۰۰ سی سی از خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

در این مراسم آقای بهرامی به نمایندگی از مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان با قدردانی از تعامل مدیریت مجتمع در زمینه اهداء خون افزود: خوشبختانه مردم شهرستان زرند در امر اهداء خون مشارکت بسیار خوبی دارند و کارکنان مجتمع کک سازی نیز در این راه بسیار فعال و موثر گام برمی دارند.

وی اظهار داشت: با هر مرحله از اهداء خون، جان ۳ بیمار نجات پیدا خواهد کرد.

حسین متصدی مدیر مجتمع کک سازی نیزدراین رابطه گفت:فعالیتهای بسیارخوب سازمان انتقال خون درامرخونگیری و اهدا ء آن به نیازمندان بر کسی پوشیده نیست و مردم باید ضمن مشارکت در این کار، خدمتی به هم نوعان خود انجام دهند.

لازم به ذکر است کارکنان مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند در برنامه اهداء خون مشارکت بالایی دارند و به طور مستمر و هر سه ماه یکبار با همکاری سازمان انتقال خون استان کرمان و جمعیت هلال احمر شهرستان زرند اهداء خون انجام می شود.

اهدا خون - قطران (3)

اهدا خون - قطران (4)  اهدا خون - قطران (2)

اهدا خون - قطران (1)

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها