• تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردین 1395 - 11:55
  • کد خبر : 7666
  • چاپ خبر

جواب گلایه از شهرداری ریحانشهر توسط شهروند ده اصغری

اخبار زرند / زرند نیوز :در پی انتشار در خواست مردمی مبنی بر گلایه از شهرداری ریحانشهر یکی از شهروندان برای ما پاسخی ارسال کرده است که متن این پاسخ به شرح ذیل است. سلام همشهری بزرگواری که گلایه داری، کاش ادمی چشم بصیرتش راهم قدری بازکندباعقل سخن گفتن بسی شیرین از چشم است چرابه

pasokh shahrvand

اخبار زرند / زرند نیوز :در پی انتشار در خواست مردمی مبنی بر گلایه از شهرداری ریحانشهر یکی از شهروندان برای ما پاسخی ارسال کرده است که متن این پاسخ به شرح ذیل است.

سلام همشهری بزرگواری که گلایه داری، کاش ادمی چشم بصیرتش راهم قدری بازکندباعقل سخن گفتن بسی شیرین از چشم است

چرابه دورازانصاف سخن میگویید

مگر ده اصغر جز ریحانشهر نیست، مگر ابادی شهر یکسان نیست، مگر میان گوشه گوشه شهرمان تفاوتی داردبرای شهرداری، تلاش انها ابادی ست. هر چند اگر قرار باشد عادلانه سخن بگوید ده اصغر از دیگر جاهای ریحانشهر کمی عقب تراست . ده اصغر حتی یک مغازه درست و درمان ندارد، حتی خانه بهداشتش به حالت نیمه تعطیل در آمده است ، مدرسه اش راکد شده، میبینم که تاکسی ها و سرویس مدارس تا دم اکثر منازل شهر میروند امابه ده اصغر میرسد … .

آری اینها دردی است برای ما ، از همین ده اصغر چه بسا افرادقابل و شریف به عرصه جامعه تحویل داده شده و در اخر شما چطور به خود اجازه میدهید مردم شریف ریحانشهر را مظلوم جلوه بدهید و مردم ده اصغر را … ، منم عضوی از این خطه هستم و هیچ راضی نیستم مرا اینگونه خطاب کنید.

در آخر باید بگم حتی نقطه ای گردشگری که در منطقه ده اصغر احداث شده است به دلیل ایجاد مزاحمت ها ، باعث نارضایتی شهرمندان ده اصغری شده و باید این را گفت که در این منطقه اگر هزینه ای هم شده است در جهت رفاه حال عموم مردم است .

————

زرند نیوز : ما در جهت شفاف سازی این مورد همچنان منتظر پاسخ مسئولین ریحانشهر هستیم.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها