• تاریخ انتشار : جمعه 3 اردیبهشت 1395 - 15:14
  • کد خبر : 7854
  • چاپ خبر

قابل توجه مسئولین ؛ نامگذاری امسال با شعار و حرف محقق نمی‌شود

 حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز این هفته با اشاره اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به اهمیت کار، تولید و اقتصاد تاکید کردند وگفت : نامگذاری امسال با شعار و حرف محقق نمی‌شود و لازم است مسئولان با ساز و کارهای مناسب و بومی‌ سازی اقتصادی و ایجاد صنایع خصوصا

امام جمعه حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز این هفته با اشاره اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به اهمیت کار، تولید و اقتصاد تاکید کردند وگفت : نامگذاری امسال با شعار و حرف محقق نمی‌شود و لازم است مسئولان با ساز و کارهای مناسب و بومی‌ سازی اقتصادی و ایجاد صنایع خصوصا بنگاههای کوچک زود بازده به فرمایش رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند.

خطیب جمعه زرند با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد با توجه به اینکه امریکاییها قصد داشتند ضمن ازادی گروگانها .انقلاب اسلامی را سرنگون کنند و متاسفانه با دشمنان داخلی هم هماهنگ بودند و اما در این واقعه طبس خداوند شن‌ها را مأمور کرد تا سبب به هلاکت رسیدن آمریکایی‌ها شود و امدادهای غیبی خداوند را در این حادثه به معنای واقعی مشاهده شد . بنا براین ملت بزرگ ایران اسلامی پاداش استقامت و پایداری خود را در این رویداد به صورت فراموش‌نشدنی دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌های زیادی توسط آمریکایی‌ها برای ماجرای طبس نوشته شده است و در جای جای این کتاب‌ها عظمت خداوند ، ملت و انقلاب اسلامی بیان شده است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند ،گفت : آمریکایی ها  به خوبی فهمیده اند اسلام ناب محمدی با تمام قد در مقابل استکبار ایستاده است و از راه نظامی توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند  هر روز با ابزاری جدید وارد میدان می شود که جنگ نرم نمونه ای از آن است.که با برنامه ریزی در جهت انحراف جوانان و نوجوانان تلاش می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به حضور ۴ هزار نفر از مومنین خداجوی در مراسم اعتکاف به تبیین اهمیت و جایگاه اعتکاف در متون و آموزه‌های دینی، پرداخت و گفت: اعتکاف فصلی است برای بارش باران رحمت الهی و شستشوی آلودگی های گناه و برجسته ترین مظهر بندگی در پیشگاه الهی .

وی با توصیه به بهره‌مندی از تمام دقایق در این عبادت، اظهار کرد: اعتکاف تنها یک عبادت نیست بلکه مجموعه‌ای از بهترین عبادت است، روزه، نماز، حضور در مسجد، دعا، تهجد تلاوت قرآن و… از جمله کارهایی است که معتکفان در طول این روزها به آن مشغول‌اند، که هر کدام آن‌ها تاثیر بسزایی در رشد و تعالی روح انسان و کسب تقوی دارد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها