• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 14:23
  • کد خبر : 7982
  • چاپ خبر

تامین اجتماعی حامی و پشتیبان شهروندان در زمان بازنشستگی

اخبار زرند / زرند نیوز : دیدار مهندس محمدی شهردار زرند با مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان مهندس محمدی شهردار زرند بهمراه ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند با حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان دیدار و درخصوص مسائل مختلف به بحث و گفتگو نشستند . به گزارش زرند نیوز به نقل از  روابط

اخبار زرند / زرند نیوز : دیدار مهندس محمدی شهردار زرند با مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان
مهندس محمدی شهردار زرند بهمراه ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند با حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان دیدار و درخصوص مسائل مختلف به بحث و گفتگو نشستند .
به گزارش زرند نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری زرند در این نشست مهندس محمدی شهردار زرند ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی یک نهاد مردمی و موثر برای شهروندان می باشد که در همه حال حامی و پشتیبان شهروندان در زمان بازنشستگی می باشد .
مهندس محمدی همراهی و همکاری خوب اداره تامین اجتماعی زرند با شهرداری را قابل تقدیر دانست و گفت:این اداره همواره و در همه مسائل همراه و همیار شهرداری بوده و جا دارد از فعالیتها وخدمات ارزنده آقای قلیزاده رئیس این اداره تقدیر ویژه نمائیم .
شهردار زرند به بدهی ۶۵میلیارد رایلی شهرداری به این سازمان اشاره کرد و گفت: وضعیت مالی شهرداری به گونه ایست که در حال حاضر امکان پرداخت بدهی ها به صورت کلی وجود ندارد .
وی خواهان تقسیط بدهی های شهرداری شد و گفت: امیدواریم با همکاری این نهاد بتوانیم بخش عظیمی از مشکلات شهرداری و این سازمان را برطرف نمائیم .
حسینی مدیر کل مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان نیزدر این دیدار گفت: اگرکارفرمایان محترم نسبت به ارسال بموقع لیست پرداخت حق بیمه ، بیمه شدگان خود به شعب سازمان اقدام کنند این سازمان رادرانجام تعهدات بموقع خودبه بیمه شدگان ومستمری بگیران یاری رسان خواهندبود.

10

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها