• تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 12:21
  • کد خبر : 8660
  • چاپ خبر

تجلیل از کارگران شهرداری با یک تخته پتو و چهار پرس غذا

مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت روز کارگر ضمن تقدیر از فعالیتهای شهرداری زرند با اهداء هدایائی از آنان تجلیل کرد . به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند مهندس محمدی در این خصوص گفت: تمامی پرسنل شهرداری یک خانواده واحد هستند که با تلاش شبانه روزی شان سعی می کنند

مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت روز کارگر ضمن تقدیر از فعالیتهای شهرداری زرند با اهداء هدایائی از آنان تجلیل کرد .

به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند مهندس محمدی در این خصوص گفت: تمامی پرسنل شهرداری یک خانواده واحد هستند که با تلاش شبانه روزی شان سعی می کنند شهرزیبا و با طراوت را به شهروندان هدیه نمایند .

شهردار زرند ضمن تقدیر از فعالیتهای همه کارگران مجموعه شهرداری ارزش این نیروها را برای هر سازمانی بسیار با اهمیت دانست و گفت: بر این عقیده ایم ۸۰درصد از ظرفیت هر نهاد و اداره و ارگانی را نیروهای آن مجموعه تشکیل می دهند که بالاترین سهم را در به ثمر رساندن پروژه ها دارند .

مهندس محمدی در ادامه تصریح کرد: به دستهان همه کارگان و نیروهای خدوم شهرداری بوسه میزنیم و بر این عقیده هستیم که فعالیت این عزیزان در شهرداری به همه ما عزت و سربلندی میدهد .

منتخب شورای شهر گفت: کارگران شهرداری با انجام فعالیتهای گسترده در مجموعه شهر که با دست خالی به انجام رسانده اند باعث روسفیدی مجموعه شهرداری شده اند .

مهندس محمدی در ادامه افزود:تلاش من به عنوان شهردار این است که همدلی ,همراهی ،رفاقت و یکدلی را در مجموعه شهرداری بوجود آورم تا شهروندان بتوانند از خدمات این نیروها به بهترین نحو ممکن استفاده نمایند .

شهردار زرند همچنین از برگزاری جشن روز کارگر با حضور هنرمندان کشور خبر داد و گفت: شهرداری زرند به مناسبت روز جهانی کارو کارگر ضمن دعوت از هنرمند کشوری امیر کربلائی زاده بمب خنده ایران سعی دارد جشن باشکوهی را درسالن شیرودی زرند برگزار نماید .

وی گفت: در این جشن کلیه کارگران و پرسنل شهرداری با خانواده های خود حضور خواهند داشت و هدایائی ارزنده نیز برای این پرسنل زحمت کش تهیه شده است که در طول مراسم به آنان اهدا خواهد شد .

شایان ذکر است شهردار زرند با اهداء یک تخته پتو به هر کارگر شهرداری و چهار ژتون نهار به این عزیزان از زحمات یکساله این نیروها تقدیر کرد .

5 1 2 3 4

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها