• تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 23:46
  • کد خبر : 8699
  • چاپ خبر

رسول خدا هدف بعثت را اخلاق دانستند

به گزارش زرند نیوز  نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از حضور مومنین و مومنات در نماز جمعه عید مبعث حضرت رسول اکرم را تبریک گفتند و مبعث رسول مهربانی را بزرگ ترین نقطه تحول در تاریخ بشر دانستند. وی در ادامه به وضعیت مردم قبل از بعثت

به گزارش زرند نیوز  نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از حضور مومنین و مومنات در نماز جمعه عید مبعث حضرت رسول اکرم را تبریک گفتند و مبعث رسول مهربانی را بزرگ ترین نقطه تحول در تاریخ بشر دانستند.امام جمعه

وی در ادامه به وضعیت مردم قبل از بعثت اشاره کردند و گفتند مردم عربستان و حتی جهان غرق در جهالت و تاریکی بودند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه بیانات خود گفتند امروز هم در مقابل جریان حق و بعثت جاهلیت مدرن قد علم کرده و از همه ابزار خود استفاده می کند تا ایران اسلامی ما را که ادامه دهنده ی راه بعثت و غدیر است به زمین بزند و در این راه از هیچ کاری دریغ نمی کند.

اما مطمین باشید که طبق وعده خدا در قرآن پیروزی از آن مستضعفین عالم و آینده از آن ما است و دین ما بر تمامی ادیان ظفر و پیروزی پیدا می کند.

ایشان مهم ترین وظیفه ما در قبال بعثت را اقامه دین و در راه خدا حرکت کردن دانستند که مقدمات این مهم توسط امام بزرگ ما پایه ریزی شده و الان هم علم در دست نایب ایشان امام خامنه ای است.

امام جمعه زرند سپس به تعدادی از سخنان رسول اکرم صل الله علیه و آله اشاره کرده و گفتند خود رسول خدا هدف بعثت را اخلاق دانستند.

امام جمعه زرند پیشاپیش حلول ماه شعبان و مناسبت های آن را تبریک گفتند.

ایشان به مناسبت هفته هلال احمر از زحمات این نهاد خدمت رسان تقدیر کردند.

ایشان از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و مبارزه با قاچاقیان مواد افیونی تشکر کرده و گفتند نیروی انتظامی باید سعی کند با سر چشمه های قاچاق که به اقتصاد ما ضربه می زند مبارزه کند.

ایشان ضمن اطلاع رسانی از سفر ریاست جمهور به استان کرمان سعادت و خوشبختی ملت ایران را در گرو و مرهون گوش سپردن به هدایت ها و فرمایش های گهر باز مقام معظم رهبری دانستند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها