• تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 - 15:21
  • کد خبر : 9149
  • چاپ خبر

دست خالی در پروژه های عمرانی بد نیست فکر خالی بد است

اخبار زرند / زرند نیوز : امین ترکزاده دهیار روستای سلیمان آباد به شهردار زرند دیدار و گفتگو کرد . به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند در این دیدار صمیمی شهردار زرند از فعالیتهای گسترده این دهیاری تقدیر کرد و گفت: خوشحالیم امروز دهیاریها به نقطه ای رسیده اند که

اخبار زرند / زرند نیوز : امین ترکزاده دهیار روستای سلیمان آباد به شهردار زرند دیدار و گفتگو کرد .

0123

به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند در این دیدار صمیمی شهردار زرند از فعالیتهای گسترده این دهیاری تقدیر کرد و گفت: خوشحالیم امروز دهیاریها به نقطه ای رسیده اند که فعالیتهای همتراز و همسو با شهرداری ها به انجام می رسانند .

مهندس محمدی گفت: ما نیز در شهرداری با شناسائی اصل نیاز این نهاد مردمی سعی داریم مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف نمائیم و در این راه همراهی و همیاری همه را می طلبیم.

شهردار زرند تصریح کرد: بعد از شناسائی نیازهای اولیه در صدد هستیم نیروها را در جایگاه اصلی خود قرار دهیم تا بتوانیم بیشترین بازخورد را از فعالیتهای خود ببریم.

منتخب شورای شهر از همراهی ،همفکری و فعالیتهای عمرانی شهرداری با دهیاریها خبر داد و گفت: در انجام پروژه های عمرانی دست خالی بد نیست ولی فکر خالی خطرناک و خطر آفرین می باشد .

وی ضمن قدردانی از حضور مهندس ترکزاده در شهرداری و تجلیل از فعالیتهای این دهیار نمونه گفت: از هر فعالیتی که در راستای پیشرفت شهر باشد حمایت نموده و برای انجام آن با قدرت پیگیری خواهیم نمود .

امین ترکزاده دهیار روستای سلیمان آباد نیز در این دیدار از عملکرد موفق شهرداری در طی چند ماه گذشته گفت و تصریح کرد: خوشحالیم می بینیم شهرداری توانسته است دوباره بر روسی پای خود بایستد و فعالیتهای عمرانی را شروع نماید .

ترکزاده در ادامه افزود: دهیارها امروز باید از فعالیتهای شهرداری الگو برداری کنند و با عقد قرارداد باشهرداری در پیشرفت فعالیتهای روستا و شهر کمک این نهاد مردمی باشند .

دهیار روستای سلیمان آباد در ادامه به باند دوم جاده زرند به روستای ده چنار وسلیمان آباد اشاره کرد و گفت: امیدواری با همکاری شهرداری و دهیاریها و ادارات ذیربط به زودی شاهد افتتاح این مسیر باشیم.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها