• تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 - 22:23
  • کد خبر : 9314
  • چاپ خبر

افتتاح خیابان شهید عرب زاده به دست پدر بزگوار این شهید

به گزارش زرند نیوز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر ، خیابان شهید عرب زاده به دست پدر بزرگوار این شهید افتتاح شد. مهندس محمدی شهردار زرند در حاشیه این افتتاحیه گفت : چند ماهه اخیر در شهر زرند متراژ ۱۰۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت که شامل ۱۵ معبر از معابر اصلی و لکه گیری

به گزارش زرند نیوز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر ، خیابان شهید عرب زاده به دست پدر بزرگوار این شهید افتتاح شد.

مهندس محمدی شهردار زرند در حاشیه این افتتاحیه گفت : چند ماهه اخیر در شهر زرند متراژ ۱۰۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت که شامل ۱۵ معبر از معابر اصلی و لکه گیری صورت گرفته است .

محمدی هزینه این عملیات را که شامل زیر سازی ، جدول گذاری ، آسفالت و خط کشی بوده را معادل ۳۰ میلیارد ریال عنوان نمود.

شهردار زرند گفت  دلیل اینکه کارهای شهرداری وسعت پیدا کرده است این است که پرسنل زحمتکش این نهاد در تمام ساعات شبانه روز بدون هیچگونه کم و کاستی و به حالت ایثارگرانه و فرهنگ بسیجی در حال انجام وظیفه هستند.

محمدی افزود : برنامه آسفالت به صورت جدی ادامه دارد و در صورتی که مشکل خاصی پیشامد نکند تمامی معابر اصلی شهر از جمله خیابان ادیب، پرستار شمالی ، حافظ و … آسفالت خواهند شد.

شهردار زرند در پایان گفت : در صورتی که مسئولین در بعد مالی ۱۰ درصد از هزینه های ما را تامین کنند ، ما قادر خواهیم بود که تمامی معابر شهر ، حتی کوچه های فرعی شهر را به صورت کامل آسفالت کنیم .  دلیل این است تمامی امکانات و نیروهای شهرداری به صورت جدی و ایثارگرانه در حال انجام وظیفه هستند.

IMG_20160524_213326

IMG_20160524_213401

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها