• تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1395 - 8:55
  • کد خبر : 9364
  • چاپ خبر

اطاعت از ولی فقیه امام خامنه ای، اطاعت از امام زمان است

به گزارش زرند نیوز نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در خطبه اول خود ضمن توصیه به تقوی و تشکر از حضور مومنانه نمازگذاران جمعه به مناسبت ایام خجسته میلاد حضرت صاحب الزمان علیه السلام به ذکر ایه ای از قران که به امام زمان علیه السلام تاویل شده است پرداختند. امام جمعه زرند

به گزارش زرند نیوز نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در خطبه اول خود ضمن توصیه به تقوی و تشکر از حضور مومنانه نمازگذاران جمعه به مناسبت ایام خجسته میلاد حضرت صاحب الزمان علیه السلام به ذکر ایه ای از قران که به امام زمان علیه السلام تاویل شده است پرداختند.امام جمعه

امام جمعه زرند با تلاوت ایه ۳۰ سوره ملک قل  ارءیتکم ان اصبح ماءکم غورا فمن یاتیکم بماء معین

وی در بیان آیه گفت : خداوند میگوید ای پیامبر به مشرکان بگو اگر نعمت آب از شما گرفته شود و آب در زمین فرو رود چه کسی می تواند آب گوارای چشمه را برای شما بیاورد.

امام جمعه محترم با پرسش این سوال که با این بحران آب شایسته است ما این گونه از این نعمت الهی استفاده کنیم و آن را در این سال که عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بر خود دارد استفاده کنیم.

ایشان با استفاده از روایات گفتند همان طورکه اب  باعث حیات مادی انسان میشود امام معصوم باعث حیات معنوی انسان است ما باید در خود احساس نیاز به امام داشته باشیم همه ساعات همانند تشنه که به فکر آب است به یاد مولی خود باشیم متاسفانه ما به عدم حضور امام عادت کردیم و خود را از شهد گوارای ان امام بزرگوار محروم نموده ایم علت اصلی غیبت امام بی تقوایی و آماده نکردن خود و جامعه برای حضور امام زمان علیه السلام است.

وی مهم ترین وظیفه منتظران را تبعیت از جانشین امام همان  فقیه جامع الشرایط است که اکنون مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی است عدم تبعیت کوفیان از مسلم که نماینده امام بود گفتند کسی که از نماینده و جانشین امام تبعیت نکند چگونه از خود امام تبعیت میکنند.

در نتیجه اطاعت از ولی فقیه  امام خامنه ای اطاعت از امام زمان است و حضرت امام خامنه ای کشتی امت اسلامی را در مقابله با موج های استکبار و بی ایمانی محافظت می کنند.

امام جمعه زرند با اشاره به آغاز به کار مجلس خبرگان رهبری به نقش مهم خبرگان و سخنان مقام معظم رهبری در جمع خبرگان اشاره کردند که ایشان فرمودند خواسته های خود را از دولت و حتی رهبری بخواهید شما بزرگان این کشور هستید.

وی انتخاب آیت الله جنتی شخصی که امام او را به عنوان فقیه در شورای نگهبان قرار داده و انتخاب ایشان به عنوان ریاست خبرگان نشان دهنده انقلابی ماندن این مجلس وشکست تبلیغات مسموم دشمنان انقلاب  دانستند.

نماینده ولی فقیه با بیان سخنان رهبری در جمع دانش آموختگان دانشگاه امام حسین علیه السلام به جمله جدیدی که ایشان وارد ادبیات سیاسی کشور کردند کلمه ای که از متن قران است که تاکنون کمتر به ان اشاره شده بود و ان جهاد کبیر است که در ایه ۵۲ سوره فرقان به ان اشاره شده است معنای جهاد کبیر این است که ما با توکل بر خدا و ایمان به خدا از دشمن تبعیت نکنیم وی نیاز امروز ایران اسلامی و جهان اسلام را جهاد کبیر دانستند.

تاثیر نپذیرفتن از دشمن در اقتصاد و فرهنگ و سبک زندگی یعنی جهاد کبیر

 سالها دشمن به فکر نابودی ایران همراه با اسلام است در بعد نظامی نتوانسته اند رو به  جنگ نرم اوردند تا ذهنیت مردم به انقلاب اسلامی به ولی فقیه و به ارکان نظام تغییر دهند همان طوری که معاویه علیه العنه ذهنیت مردم شام را نسبت به امیر المومنین علی که مظهر خوبی ها بود عوض کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به روز مسجد گفتند همه سعی ما باید این باشد تا نسل جوان را با مسجد اشنا کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها