• تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1395 - 0:23
  • کد خبر : 9577
  • چاپ خبر

پیام مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش زرند نیوز : مهندس محمدی شهردار زرند در پیامی رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب را تسلیت گفت واز شهروندان  برای حضور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام پانزده خرداد دعوت کرد . در این پیام آمده است : «این انقلاب بی‌نام و نشان امام خمینی (ره) در هیچ جای

به گزارش زرند نیوز : مهندس محمدی شهردار زرند در پیامی رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب را تسلیت گفت واز شهروندان  برای حضور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام پانزده خرداد دعوت کرد .شهردار زرند

در این پیام آمده است :

«این انقلاب بی‌نام و نشان امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست» مقام معظم رهبری

انقلاب اسلامی ایران یادآور نام بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد تا خواست و ارداه ملتی را تفسیر کند که برای حفظ استقلال خود درخت انقلاب را با خون فرزندانش آبیاری کرد. امام شهیدان با وجود خود امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم، استعمار و استکبار روشن کرد تا «حماسه آفرینی» را برای آنان معنا کند.

چهاردهم خرداد ۱۳۶۸، سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند. روزی که روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بعد از سالها مجاهدت، پارسایی و مبارزه با ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفان دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

اینجانب ضمن تسلیت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت پانزده خرداد،‌ از عموم مردم شریف  زرنددعوت می نمایم تا در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام بزرگوار و شهدای گلگون کفن و حماسه آفرین ۱۵ خرداد که رأس ساعت ۱۸ عصرروز جمعه  مورخ ۱۴/۳/۹۵ در جوار قبور مطهر شهداء گمنام واقع  پارک شهید  برگزار می گردد، حضور بهم رسانند.

احمد محمدی – شهردار زرند

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها