• تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 - 1:02
  • کد خبر : 10079
  • چاپ خبر

پاشیده شدن کانون شش هزار خانواده ایرانی با تلگرام

اخبار زرند / زرند نیوز : امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) به شئونات ایشان پرداختند. حجت الاسلام ابراهیمی گفت: بهشت مشتاق چهار بانوی بزگوار اسلام است که یکی از آنها حضرت خدیجه (س) است. حضرت خدیجه (س) از طرف جد پدری با ۴ واسطه و

ابراهیمی امام جمعه

اخبار زرند / زرند نیوز : امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) به شئونات ایشان پرداختند.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: بهشت مشتاق چهار بانوی بزگوار اسلام است که یکی از آنها حضرت خدیجه (س) است. حضرت خدیجه (س) از طرف جد پدری با ۴ واسطه و از طرف جد مادری با ۸ واسطه به اجداد پیامبر (ص) می رسد . امروز زنان و دختران مسلمان می توانند الگوی خود را حضرت خدیجه (س) قرار دهند که در زمان جاهلیت و فساد به طاهره ملقب بود.

امام جمعه در ادامه گفت زیادی مال، مستی مال می آورد ولی حضرت خدیجه (س) با آن همه مالی که داشت رنگ جاهلیت را نپذیرفت. پیامبر (ص) در وصف حضرت خدیجه (س) می گوید : حضرت خدیجه (س) یکی از بهترین مادران مومنان است و ما سر سفره آن حضرت نشستیم.

حجت السلام ابراهیمی افزود: زمانی حضرت خدیجه(س) وفات یافت پیامبر می خواست با توجه به وصیت آن حضرت، لباس خود که زمان وحی بر تن داشته را کفن ایشان قرار دهد اما مرتبه آن حضرت آنقدر بالا بود که جبرئیل بر پیامبر (ص) وارد شد و کفنی از بهشت برای حضرت آوردند.

امام جمعه زرند در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نماز جمعه پرداخت و گفت : پیامبر (ص) می فرماید جمعه و نماز جمعه کفاره گناهان ده روز انسان است.

ابراهیمی در ادامه مردم را به صرفه جویی در مصرف آب دعوت کرد و گفت : چاه هایی که آب شرب زرند را تامین می کنند از عمق ۲۱ متر به عمق ۳۰۰ متر رسیده اند و در آینده نزدیک کم کم به سمت شوری آب خواهند رفت.

امام جمعه زرند در قسمت دیگری از سخنان خود گفت : در شرایط عادی که بارندگی به اندازه کافی است ما مجاز هستیم ۴۰ درصد از آب های زیر زمینی را استفاده کنیم و الان ما ۳۰ درصد شرایط عادی را بارندگی داریم ولی ۸۰ درصد آب های زیر زمینی را برداشت کردیم و این به معنی خطر جدی می باشد.

وی یکی از راه های صرفه جویی آب را استفاده از شیرهای پر فشار در حمام عنوان کرد.

امام جمعه زرند در قسمت دیگری از سخنان خود گفت : آمریکائی ها دشمن ما هستند و تمام برنامه های آنها دشمنانه است .

امام جمعه زرند در خصوص شبکه های اجتماعی نیز افزود  : شبکه ی تلگرام که متاسفانه در کشور ما از محبوبیت زیادی برخوردار شده است را دشمنان اداره می کنند . دفتر این شبکه در اسرائیل و سرور آن در انگلستان است و آمار ها نشان می دهد ۸۰ درصد از کاربران شبکه تلگرام ایرانی ها هستند و ۶۰ درصد بستر اینترنت ایران در تلگرام استفاده می شود و نتیجه آن این است که ۶ هزار خانواده ایرانی از هم پاشیده اند و مقصر خود ما هستیم که اجازه می دهیم بستر اینترنت ما در اختیار دشمن قرار گیرد که باید با نرم افزارهای ایرانی جایگزین شود.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها