• تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1395 - 14:53
  • کد خبر : 10097
  • چاپ خبر

باید از ایجاد محله‌های ناکارآمد پیشگیری شود

به گزارش زرند نیوز اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های شهری به ریاست حبیب الله خنجری فرماندار و با حضور رضا حافظی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان و حسین کریمی مدیر پروژه مشاور آرمانشهر و با شرکت اعضای ستاد برگزارگردید. فرماندار زرند ارتقاء شهروندی، کیفیت زندگی،

به گزارش زرند نیوز اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های شهری به ریاست حبیب الله خنجری فرماندار و با حضور رضا حافظی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان و حسین کریمی مدیر پروژه مشاور آرمانشهر و با شرکت اعضای ستاد برگزارگردید.

فرماندار زرند ارتقاء شهروندی، کیفیت زندگی، بازیابی هویت شهری و تحقق مدیریت یکپارچه را از بازخوردهای اجرای این طرح خواند و افزود: پیشگیری از بازتولید محله های ناکارآمد شهری از اهداف ستاد باز آفرینی شهریست.

در این جلسه ابتدا آیین نامه مربوطه و طرح بازآفرینی پایدار شهر زرند توسط مشاور تشریح گردید که کلیات طرح مورد تصویب و تایید اعضاء ستاد قرار گرفت.و مقرر شد دستگاه های اجرایی و ادارات مرتبط با طرح، طی دو هفته مطالعات لازم را انجام و نظرات و پیشنهادات خود را به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.

شهرداری زرند به عنوان دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری تعیین گردیده و مقرر شد دبیرخانه مربوطه در شهرداری تشکیل گردد.

01 (1)

01 (2)

انتهای پیام/ روابط عمومی فرمانداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها