• تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1395 - 21:02
  • کد خبر : 10261
  • چاپ خبر

با وحدت و همگرایی اقتصاد مقاومتی استان عملی خواهد شد

اخبارزرند/زرندنیوز:علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، با اشاره به انتخاب دکتر امیری بعنوان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: به نماینده خوب شهرستان زرند و کوهبنان تبریک عرض می نمایم که توانست اعتماد نمایندگان را جلب کند و به عنوان رییس مجمع نمایندگان معرفی شود. وی با اشاره به اینکه استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده

رزم حسینی - استانداراخبارزرند/زرندنیوز:علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، با اشاره به انتخاب دکتر امیری بعنوان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: به نماینده خوب شهرستان زرند و کوهبنان تبریک عرض می نمایم که توانست اعتماد نمایندگان را جلب کند و به عنوان رییس مجمع نمایندگان معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است گفت: تعامل بسیار خوبی همچون گذشته با نمایندگان مجلس داریم ضمن آنکه با نمایندگان دوره قبل نیز هم همکاری بسیار خوبی داشتیم.

رزم‌حسینی افزود: انشاالله با وحدت و همگرایی بیشتر یک انرژی بیشتری را برای توسعه استان یجاد کنیم تا انشالله الگو شدن استان کرمان به عنوان اقتصاد مقاومتی در عمل اتفاق بیفتد.

استاندار کرمان تصریح کرد: با توجه به سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید و سیاست های استانی در راستای اقتصاد مقاومتی، استان را به مناطق ۸ گانه استانی طراحی کرده ایم که امیدواریم بتوانیم یک کار بسیار خوب را  در حوزه اقتصاد مقاومتی استان انجام دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی نمایندگان مجلس، ارکان مثلث توسعه و ائمه جمعه، کارگزاران دولت، سرمایه گذاران و مردم انشالله بتوانیم یک استان خوب و برخورداری را داشته باشیم.

انتهای پیام/

خبرنگار :  میلاد ایزدی

لینک کوتاه

برچسب ها