• تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1395 - 10:35
  • کد خبر : 10304
  • چاپ خبر

مسئولین فرهنگی تمام توان خود را در راستای فرهنگ صلح و سازش بکار گیرند / ایران اسلامی از تمام مظلومان جهان حمایت می کند

اخبار زرند / زرند نیوز : حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته قوه قضائیه ازتلاش ارزنده قضات و اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان در برقراری عدالت و امنیت در این شهرستان قدردانی کرد و افزود: کارقاضی حساس است و باید الگوی ما حضرت

امام جمعه زرنداخبار زرند / زرند نیوز : حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته قوه قضائیه ازتلاش ارزنده قضات و اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان در برقراری عدالت و امنیت در این شهرستان قدردانی کرد و افزود: کارقاضی حساس است و باید الگوی ما حضرت علی(ع) باشد و عدالت محوری ملاک عمل قضاوت باشد .

وی گفت روزانه حدود ۲۵۰ پرونده در دادگستری این شهرستان مختومه میشود .
وی با تاکید بر گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه از مسئولین فرهنگی خواست تمام توان خود را در راستای فرهنگ صلح و سازش بکار گیرند و در این میان خانواده ها نقش بسیار بسزایی دارند.

امام جمعه زرند در ادامه از شهید بهشتی به عنوان معمار قوه قضایی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی مدیون این خدمات ارزشمند ایشان است و اگر ایشان نبود خدا می داند دشمنان چه اهداف شومی را پیاده می کردند.

امام جمعه زرند اظهار داشت: مظلومیت شهید بهشتی به حدی بود که منافقین علیه ایشان تهمت های فراوانی زدند و دشمنان و منافقین کوردل با شناختی که از وی داشتند در روز هفتم تیر ۱۳۶۰ ایشان را به همراه ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی به شهادت رساندند.

امام جمعه زرند با اشاره به سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری در ششم تیر ماه ۶۰ به دست منافقین کوردل، گفت: نعمت ولایت و رهبری از بزرگترین نعمت ها بوده و شکر این نعمت بر همگان واجب است.و باید شکرگزار خداوند برای ذخیره نگه داشتن مقام معظم رهبری برای انقلاب اسلامی باشیم.

وی گفت : هوشمندی مقام معظم رهبری و هدایت های پیامبر گونه ایشان و حضور همیشگی مردم در صحنه و تبعیت از ولایت فقیه موجب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است و ما باید شکرگزار خداوند باشیم .

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با تسلیت به مناسبت ایام شهادت مول الموحدین امام علی(ع) و با بیان اینکه عظمت شب قدر به نزول قرآن است، گفت: در این شب قرآن بر مردم نازل شده و قرآن ناطق از بین مردم به آسمان رفت.

وی با یادآوری جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس افزود: مردم همیشه در صحنه با حضور حداکثری و یکپارچه خود در حمایت از مردم فلسطین در روز قدس به پا خاسته و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس عظمت اسلام را به رخ جهانیان و رژیم صهیونیستی خواهند کشید.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به پیام سردار سلیمانی به رژیم آل خلیفه، برای سلب تابعیت یک عالم عالیقدر، به پشتوانه آمریکا و آل سعود گفت: این رژیم جنایتکار باید بداند اگر تغییر رویه ندهد، مردم مسلمان بحرین با حرکت انقلابی، این رژیم را نابود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اگر در بحرین صدای مردم مظلوم و مسلمان را می شنوید، بخاطر حمایت های استکبار از رژیم آل خلیفه است، وایران اسلامی از تمام مظلومان جهان حمایت می کند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها