• تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 - 13:40
  • کد خبر : 12978
  • چاپ خبر

تقدیر مدیرکل ارشاد استان از شهردار زرند

اخبار زرند / زرند نیوز : مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان با اهداء لوح تقدیر از فعالیتهای فرهنگی و هنری شهردار زرند تجلیل کرد . به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند محمدرضا علیزاده ضمن تقدیر از فعالیتهای شهرداری زرند و همکاری تنگاتنگ این نهاد با اداره فرهنگ وارشاد


اخبار زرند / زرند نیوز : مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان با اهداء لوح تقدیر از فعالیتهای فرهنگی و هنری شهردار زرند تجلیل کرد .


به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند محمدرضا علیزاده ضمن تقدیر از فعالیتهای شهرداری زرند و همکاری تنگاتنگ این نهاد با اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و ارائه برنامه های خوب فرهنگی که با استقبال خوب شهروندان این شهر روبرو شده است را بسیار امیدوار کننده دانست و گفت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل نام گذاری شده است شهرداری زرند توانسته است به خوبی این سخن مقام معظم رهبری را به عمل و واقعیت تبدیل کند .

محمدرضا علیزاده همت والای مردم و مسئولین متعهد را عنصری کلیدی و غیر قابل انکار برای نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری دانست و گفت:مشارکت ادارات و ارگانها با این اداره در برگزاری برنامه های فرهنگی هنری می تواند شروع و خبر نوید بخش خوبی در راه توسعه و ترویج اهداف فرهنگ ایرانی ، اسلامی ، بومی و … باشد.

69ddf181-8e28-4755-928c-b95a1a7d93d6_20160821_131620

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها