• تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1395 - 18:42
  • کد خبر : 16639
  • چاپ خبر

پیام تسلیت محمدرضا ایزدی شهردار یزدانشهر به مناسبت رحلت ایت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش زرند نیوز محمدرضا ایزدی شهردار یزدانشهر طی پیامی رحلت ایت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبری و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت گفتند. درمتن این پیام آمده است : بسمه تعالی در عروج یار و امین حضرت امام و همراه صادق رهبری، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به جوار رحمت حق تعالی، انقلاب اسلامی

به گزارش زرند نیوز محمدرضا ایزدی شهردار یزدانشهر طی پیامی رحلت ایت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبری و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت گفتند. درمتن این پیام آمده است :

بسمه تعالی

در عروج یار و امین حضرت امام و همراه صادق رهبری، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به جوار رحمت حق تعالی، انقلاب اسلامی و ملّت بزرگوار ایران یکی از بزرگترین پشتوانه­ ها و دلسوزان خویش را که حقیقتا می­ توان او را «مرد مبارزه و استقامت» نامید از دست داد.

اگرچه به تعبیر امام «ملت ایران راه خود را یافته است» و با تکیه به فضل الهی به مسیر روشن انقلاب ادامه می­دهد و رحلت و شهادت یاران با وفای انقلاب، وقفه­ ای در راه ظلم ستیزی، آزادی خواهی، تعالی اخلاق و معنویت جامعه ما ایجاد نمی­ کند امّا از دست دادن شخصیت­ بی بدیل هاشمی، خللی است که هیچ چیزی آن را جبران نمی­کند.
اینجانب این ضایعه بزرگ را به ملّت عظیم الشأن ایران و مقام معظم رهبری و عاشقان راه امام و به همسر مکرّمه و فرزندان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می­کنم و از خداوند منّان علوّ درجات و رحمت واسعه برای روح آن عزیز خواستارم.
محمدرضا ایزدی شهردار یزدانشهر

انتهای پیام/

ابراهیم ایزدی یزدان آبادی

لینک کوتاه

برچسب ها