• تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1395 - 0:06
  • کد خبر : 16882
  • چاپ خبر

یاد وتوجه امام زمان (عج) باید در جامعه نهادینه شود/ما خودمان باعث غیبت شده ایم

امام جمعه زرند در جلسه مهدویت با تمسک به آیات وروایت گفت :یاد وتوجه امام زمان (عج) باید در جامعه نهادینه شود. هرچه داریم از توجه وبرکت امام زمان داریم. ما خودمان باعث غبیبت شده ایم. وی گفت :همه ائمه ما در فرمایشات خودشان از امام زمان (عج)به امام قائم به عدل یاد کردند حتی رسول

امام جمعه زرند در جلسه مهدویت با تمسک به آیات وروایت گفت :یاد وتوجه امام زمان (عج) باید در جامعه نهادینه شود. هرچه داریم از توجه وبرکت امام زمان داریم. ما خودمان باعث غبیبت شده ایم.

وی گفت :همه ائمه ما در فرمایشات خودشان از امام زمان (عج)به امام قائم به عدل یاد کردند حتی رسول خدادر غدیر پیمان دوازده امام را از مردم گرفت ۴مرتبه در خطبه غدیر اسم صاحب الامر آوردند این بحث مهدویت از زمان رسول خدا مطرح بوده که همه منتظر امام قائم به عدل بودند.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت:برای امام زمان دونوع غیبت وجود دارد یکی غیبت صغری ودیگری غیبت کبری است معنای غیبتی که برای امام زمان از روایات برداشت می شود این است که امام از چشمها ما پنهان و وجود حضرت مثل ماه پشت ابر است حضرت می آید بین ما وبه شیعیانش سر می زند ولی یا ما آن حضرت را نمی بینیم یا نمیشناسیم ولی از وجودشان بهره میبریم.

امام جمعه زرند اظهار کرد:امام زمان(عج)دچار سر گردانی که نمیداند کی ظهورش تحقق پیدا می کند وایشان منتظر امر خداوند است این سر گردانی را ما مردم برای حضرت درست کردیم چون زمینه سازی برای ظهور نمیکنیم صاحب الامر را پشت پرده غیبت نگه داشتیم باید اگر منتظره واقعی امام هستیم زمینه ظهورشان را فراهم کنیم در تمام مراحل زندگی باید به یاد امام زمان(عج)باشیم وبرای ظهورش دعا کنیم حداقل در شبانه روز چند دقیقه ای بیادش باشیم تا ایشان مارا دعا کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها