• تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 16:04
  • کد خبر : 20271
  • چاپ خبر

جشنواره پسته و زعفران در زرند برگزار می‌شود

جشنواره پسته و زعفران در زرند برگزار می‌شود فرماندار زرند گفت: جشنواره پسته در دهستان سی‌ریز و جشنواره زعفران در روستای دشتخاک شهرستان زرند برگزار می‌شود. به گزارش زرندنیوز ، حبیب‌الله خنجری پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان منطقه پنج شامل شهرستان زرند اظهار داشت: ۱۰۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در

جشنواره پسته و زعفران در زرند برگزار می‌شود

فرماندار زرند گفت: جشنواره پسته در دهستان سی‌ریز و جشنواره زعفران در روستای دشتخاک شهرستان زرند برگزار می‌شود.

به گزارش زرندنیوز ، حبیب‌الله خنجری پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان منطقه پنج شامل شهرستان زرند اظهار داشت: ۱۰۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان زرند داریم که ۵۰ درصد آنها به نتیجه رسیده است.

وی بیان داشت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی که در زرند به بهره‌برداری نرسیده‌اند در زمینه دریافت تسهیلات بانکی با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

فرماندار زرند ادامه داد: سه مصوبه طی سال جاری در زمینه اقتصاد مقاومتی در شهرستان زرند داشته‌ایم و جشنواره پسته در دهستان سی‌ریز و جشنواره زعفران در دشتخاک شهرستان زرند طی سال جاری برگزار می‌شود.

خنجری اضافه کرد: روستای سی‌ریز یکی از دهستان‌های شهرستان زرند است که توانمندی و ظرفیت بسیار خوبی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنایع‌دستی و طبیعت‌گردی دارد.

وی ابراز داشت: منطقه سی‌ریز برای توسعه و آبادانی به شهرک صنعتی، مجتمع خدماتی رفاهی، مجتمع دامداری، خانه بوم‌گردی و تامین برق از منابع خورشیدی نیاز دارد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها