• تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 10:48
  • کد خبر : 20384
  • چاپ خبر

شهدای مدافع حرم از نظام اسلامی و ایران دفاع می‌کنند

شهدای مدافع حرم از نظام اسلامی و ایران دفاع می‌کنند شهردار زرند گفت: شهدای مدافع حرم با تقدیم خون خود، نظام اسلامی و ایران را بیمه کردند. به گزارش زرندنیوز ،احمد محمدی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید «علی عظیمی» نخستین شهید مدافع حرم شهرستان زرند با تبریک و تسلیت شهادت این پاسدار رشید

شهدای مدافع حرم از نظام اسلامی و ایران دفاع می‌کنند

شهردار زرند گفت: شهدای مدافع حرم با تقدیم خون خود، نظام اسلامی و ایران را بیمه کردند.

به گزارش زرندنیوز ،احمد محمدی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید «علی عظیمی» نخستین شهید مدافع حرم شهرستان زرند با تبریک و تسلیت شهادت این پاسدار رشید اسلام اظهار داشت: شهیدان برای حفاظت از دین و فراهم کردن آسایش، امنیت و عزت پا به عرصه جنگ با داعشیان گذاشته‌اند.

وی گفت: شهیدان مدافع حرم با تقدیم خون خود، اسلام و ایران اسلامی را بیمه کرده‌اند، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهیدان و به جرات می‌توان گفت که تمام عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی همه نتیجه خون این شهیدان است.

محمدی با بیان اینکه خون شهیدان هیچگاه از بین نخواهد رفت، عنوان کرد: خون شهیدان مدافع حرم امروز حافظ بسیاری از کشورهای اسلامی و ایران شده است.

وی اظهار داشت: شهیدان مدافع حرم بار دیگر رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی مردان و زنان ایران اسلامی را در جبهه‌های حق علیه باطل زنده کرده‌اند.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها