• تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1396 - 16:38
  • کد خبر : 20404
  • چاپ خبر

آزادگان، تندیس های مقاومت و ایثار هستند

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند:آزادگان، تندیس های مقاومت و ایثار هستند به گزارش زرندنیوز ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند در پیامی به مناسبت ۲۶مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان، تندیس های مقاومت و ایثار هستند. متن پیام مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم آزادگان

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند:آزادگان، تندیس های مقاومت و ایثار هستند

به گزارش زرندنیوز ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند در پیامی به مناسبت ۲۶مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان، تندیس های مقاومت و ایثار هستند.

متن پیام مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آزادگان آبروی این ملت راحفظ کردند (مقام معظم رهبری حفظه الله(

۲۶ مرداد ۱۳۶۹ برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد ویوم الله دیگری متولد شد.ثانیه های انتظار به کندی می گذشت. شهر به استقبال پرنده های مهاجر آمده بود که در سال های سخت هجران از وطن، بال و پر خود را در زیر شکنجه های کفر شکسته بودند. البته هرچند جسم آنان دربند بود، ولی هیچ گاه روح و اندیشه بلندشان تسخیر نشد و قلبشان به یاد دین و ایمان و آسمان وطن می تپید…صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود.

آزادگان سرخیل پیروان مکتب امام خمینی(ره) و یادگاران شهدای گرانقدر و راویان صادق و امین سال‌های دفاع مقدس‌اند،گنجینه‌های ارزشمند میراث معنوی یک ملت و اسوه‌های بی بدلیل ایستادگی و آزادگی، آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نمودند و سال‌ها جهاد در غربت و فریاد در سکوت، پایمردی و بلندای ایمان آنان را در خاطر قدر شناس مردم فهیم ایران اسلامی رقم زد و طاق عزتی بر فراز کشور اسلامی‌مان برافراشت.
بی‌گمان لحظه ورود آزادگان غیور، این منادیان صبر و متانت و سفیران آرمان‌های ژرف انقلاب اسلامی در قلب دشمن، تبلور عینی وعده نصرت الهی برای مستضعفان و فریاد رسای مظلومیت ملت مسلمان ایران بود که با رشادت و استقامت آزادگان گرانقدر در تارک زمان طنین‌انداز شد. بی‌تردید، امروز ماییم و رسالت سنگین زنده نگه داشتن رشادت‌ها و صلابت‌های آزادگان پاکباز که ذخایر معنوی دوران اسارت را در سینه دارند که می‌تواند جلوه‌هایی درس‌آموز و الگوهایی تحول آفرین برای امروز و فردای ایران اسلامی باشد.

اینجانب این روز را به همه ملت بزرگ ایران، فرهنگیان شهرستان زرند و به ویژه آزادگان عزیز و خانواده های مکرم آنان تبریک می‌گویم و در برابر عظمت مجاهدت آزادگان عزیزمان سر تعظیم فرود می‌آورم و برای این اسوه‌های غیرت و وفاداری و جلوه‌های زیبای پایداری آرزوی سلامت و توفیق دارم.

انتهای پیام/ روابط عمومی اموزش و پرورش زرند

لینک کوتاه

برچسب ها