• تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396 - 14:56
  • کد خبر : 20474
  • چاپ خبر

نظارت شورای شهر بر شهرداری نباید منجر به دخالت شود

نظارت شورای شهر بر شهرداری نباید منجر به دخالت شود فرماندار زرند گفت: کار نظارتی شورا بر شهرداری نباید به دخالت در امور شهرداری منجر شود. به گزارش زرندنیوز ، حبیب‌الله خنجری عصر امروز در نشست با شهردار زرند با بیان اینکه شهرداری و فرمانداری می‌توانند تحول اساسی را در شهر رقم بزنند از تخصیص

نظارت شورای شهر بر شهرداری نباید منجر به دخالت شود

فرماندار زرند گفت: کار نظارتی شورا بر شهرداری نباید به دخالت در امور شهرداری منجر شود.

به گزارش زرندنیوز ، حبیب‌الله خنجری عصر امروز در نشست با شهردار زرند با بیان اینکه شهرداری و فرمانداری می‌توانند تحول اساسی را در شهر رقم بزنند از تخصیص اعتبارات به شهرداری‌ها سخن گفت و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال‌های گذشته تخصیص اعتبار لازم برای فعالیت‌های عمرانی و شهرسازی شهرداری‌ها بوده است.

وی به وظایف شورای شهر پرداخت و خاطرنشان کرد: شورای جدید وظیفه‌ای دشوار و سختی را در پیش‌رو دارد، درایت، تجربه، توانمندی و اتحاد این شورا می‌تواند اتفاقات خوبی را برای شهر زرند رقم بزند.

خنجری خواستار همکاری و همراهی شهروندان با شهرداری و پرداخت عوارض از سوی آنان شد و عنوان کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری شهروندان و شورای جدید شاهد شهری زیباتر باشیم.

ایرج رحمانی عضو جدید شورای شهر زرند نیز در این دیدار از فعالیت‌های شهردار زرند و معاونان وی طی دو سال گذشته تقدیر کرد و گفت: در شهرداری زرند از افرادی توانمند و دارای تجربه استفاده شده است که اگر بیشتر با یکدیگر پیوند بخورند، مطمئناً اقداماتی به ثمر می‌رسد که شهر و شهروندان از آن منتفع می‌شوند.

وی افزود: زحمات شهردار و نیروهای شهرداری طی دو سال گذشته بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اما باید با حرکت‌های اقتصادی و پایدار بیشتر شهر را به سمت روزهای خوب هدایت کنیم.

منتخب مردم در شورای شهر زرند خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر دولتی برای شهرداری زرند شد و تصریح کرد: یکی از اهداف ما در شورای جدید حرکت به سمت زیرساخت‌های فرهنگی، عمرانی، ایجاد فضای سبز و بهینه‌سازی آسفالت خیابان‌ها و معابر است که امیدواریم بتوانیم این فعالیت‌ها را به‌نتیجه برسانیم .

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها