• تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 18:57
  • کد خبر : 20536
  • چاپ خبر

هفته دولت، فرصت شناخت بیشتر نسبت به سیره و مرام شهیدان رجایی و باهنر

هفته دولت، فرصت شناخت بیشتر نسبت به سیره و مرام شهیدان رجایی و باهنر است. به گزارش زرندنیوز ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای شناخت بیشترنسبت به مرام و سیره نورانی شهیدان رجایی و باهنر و الگوگیری از آنها در خدمت بیشتر و بهتر به مردم و جامعه اسلامی است

هفته دولت، فرصت شناخت بیشتر نسبت به سیره و مرام شهیدان رجایی و باهنر است.

به گزارش زرندنیوز ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای شناخت بیشترنسبت به مرام و سیره نورانی شهیدان رجایی و باهنر و الگوگیری از آنها در خدمت بیشتر و بهتر به مردم و جامعه اسلامی است

حسین کاظمی در چهارمین روز از هفته دولت در مراسم صبحگاه اداری کارکنان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند که با حضور فرماندار ورئیس َشورای آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شده بود، باگرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر، نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند و الگوی بی نظیر خدمت صادقانه به مردم هستند .

وی با اشاره به شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر که به آتش کینه منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشوده اند.

کاظمی ، شهیدان رجایی و باهنر را تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم دانست و خاطر نشان کرد: بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشدتا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان تأسی نمایند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند، با بیان اینکه فرصت خدمت گذاری به مردم موهبتی است که خداوند به مسئولان عطا کرده است ، تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است، امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در سایه دولت تدبیر وامید ، تلاش وکوشش دولتمردان خستگی ناپذیر با ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده است.

حسین کاظمی در پایان به روز کارمند نیز اشاره واز خدمات صادقانه کارمندان، بویژه کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند تقدیر کرد.

انتهای پیام/روابط عمومی آموزش و پرورش

لینک کوتاه

برچسب ها