• تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1396 - 14:42
  • کد خبر : 20575
  • چاپ خبر

عرضه دام زنده در سطح شهر ممنوع بوده با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد

عرضه دام زنده در سطح شهر ممنوع بوده با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد. در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان و جهت تامین رفاه حال شهروندان ، شهرداری زرند اقدام به تعیین محل عرضه دام زنده نموده است . به گزارش زرندنیوز ، رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرندضمن تبریک عید قربان به

عرضه دام زنده در سطح شهر ممنوع بوده با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان و جهت تامین رفاه حال شهروندان ، شهرداری زرند اقدام به تعیین محل عرضه دام زنده نموده است .

به گزارش زرندنیوز ، رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرندضمن تبریک عید قربان به شهروندان زرندی از همراهی و همکاری شهرداری و اداره دامپزشکی زرند در راستای کنترل فروش دام زنده در سطح شهر زرند گفت و افزود:این طرح در راستای حفظ سلامت مردم، جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و ارتقاء سطح بهداشت عمومی در نظر گرفته شده است و شهروندان می توانند دام زنده خود را از محلهای تعیین شده خریداری نمایند .

وی خواستار همکاری شهروندان در این طرح شد و اظهار داشت: این مکان با هدف متمرکز شدن فروش دام زنده برپا شده اند تا علاوه بر دسترسی آسان برای خرید دام توسط شهروندان، موازین بهداشتی نیز رعیت شود.

رضا یزدانپناه با اعلام اینکه شهروندان می توانند دام زنده خود را از سه راه دانشگاه آزاد ،به سمت کشتارگاه دام تهیه نمایند گفت: یکی دیگر از مواردی که امسال به طور جدی در دستور کار این نهاد می باشد ممنوعیت کشتار و ذبح دام در اماکن عمومی می باشد که نیروهای شهرداری در صورت مشاهده به جمع آوری دامها اقدام خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری زرند افزود: کشتارگاه دام شهرداری زرند در روز عید قربان برای استفاده عموم شهروندان دایر می باشد و شهروندان می توانند از خدمات این مرکز استفاده نمایند .

انتهای پیام/روابط عمومی شهرداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها