• تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1396 - 1:40
  • کد خبر : 20657
  • چاپ خبر

بزرگ ترین عید ما عید غدیر است

اخبار زرند : عصر روز گذشته جلسه ای با حضور مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه با محوریت برنامه ریزی جشن عید غدیر برگزار شد. اخبار زرند : در این جلسه امام  جمعه شهرستان زرند ضمن خیر مقدم گویی جملاتی در خصوص اهمیت عید غدیر و زنده نگه داشتن این واقعه ایراد نمودند. حجت الاسلام

اخبار زرند : عصر روز گذشته جلسه ای با حضور مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه با محوریت برنامه ریزی جشن عید غدیر برگزار شد.

اخبار زرند : در این جلسه امام  جمعه شهرستان زرند ضمن خیر مقدم گویی جملاتی در خصوص اهمیت عید غدیر و زنده نگه داشتن این واقعه ایراد نمودند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت :  . ماندگاری اسلام از برکت عید غدیر بوده و هندسه نظام دینی و اداری با این واقعه غدیر مشخص می شود . ما خودمان را موظف می دانیم که در راستای زنده نگه داشتن واقعه غدیر مراسم باشکوهی در شهرستان با همکاری مردم و مسئولین برگزار کنیم .

امام جمعه زرند افزود : یکی از دغدغه های پیامبر (ص) این بود که واقعه غدیر تا قیامت پابرجا بماند. دشمنان نمی خواهند که واقعه غدیر خودنمایی کند و در این زمینه فعالیت هایی انجام دادند . از جمله این فعالیت ها تخریب مسجدی که در محل واقعه غدیر احداث شده بود و دیگری اینکه چند سال پیش در مراسم حج  با انتشار نوار ، سی دی و حتی کتاب در بین حجاج مساله غدیر را متزلزل کرده و حجاج را سر در گم می کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت : اگر واقعه غدیر در مقام و منزلت خود پا برجا مانده بود عاشورا بوجود نمی امد ، حضرت زهرا (س) شهید نمی شد و امیرالمومنین علی (ع) درد دلش را به چاه نمی گفت . آن زمان واقعه غدیر را متزلزل کرده و تومار غدیر و یا همان صحیفه غدیر را مطرح کردند. و این توسط خود پیامبر پیش بینی شده بود که افرادی اصحاب صحیفه هستند و آنها را نفرین کردند. پس از مهمترین وظایف ما که حتی از نماز خواندن هم می توان گفت واجب تر است ، زنده نگه داشتن واقعه غدیر است.

امام جمعه زرند افزود : هدف واقعه غدیر شایسته گزینی است . و ما نسبت به غدیر باید تعصب داشته باشیم . نظام جمهوری اسلامی بر اساس غدیر پایه گذاری شده است . مدیران و مسئولین بر سر سفره غدیر نشته اند .

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند افزود : در روایات داریم کسی که سفره غدیر بیندازد مثل آن می ماند که پیامبران الهی را مهمانی داده است و ان شاالله با همت مردم و مسئولین در روز عید غدیر برنامه جشن و پذیرایی نهار از نماز گزاران عید غدیر را خواهیم داشت.

در ادامه جلسه هر کدام از افراد حاضر در جلسه قسمتی از برنامه جشن روز عید غدیر را برعهده گرفتند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها