• تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 22:21
  • کد خبر : 21334
  • چاپ خبر

کاهش ۱۴درصدی ازدواج درشش ماه ابتدای سال / مالکین مسکن مهر برای دریافت سند اقدام کنند

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان عنوان کرد : کاهش ۱۴درصدی ازدواج درشش ماه ابتدای سال رضا طالبی زاده در نشستی با اصحاب رسانه تعداد اسناد تک برگ صادره در شش ماه ابتدای سال در شهرستان زرند را ۱۹۰۵ سند اعلام نمود و افزود: از ابتدای طرح مسکن مهر ۸۵۹ سند صادر ‌شده

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان عنوان کرد :
کاهش ۱۴درصدی ازدواج درشش ماه ابتدای سال

رضا طالبی زاده در نشستی با اصحاب رسانه تعداد اسناد تک برگ صادره در شش ماه ابتدای سال در شهرستان زرند را ۱۹۰۵ سند اعلام نمود و افزود: از ابتدای طرح مسکن مهر ۸۵۹ سند صادر ‌شده که ۲۰مورد مربوط به امسال بوده است و صدور سند مالکیت ساکنین مسکن مهر را منوط به مراجعه مردم عنوان کرد.

ایشان سیستم اثر انگشت در دفاتر اسناد رسمی را موجب تسریع روند ارائه خدمات عنوان کرد.

وی افزود: یکی از عوامل پیشگیری در امر زمین خواری سند دار کردن اراضی دولتی است و دستیابی به این مهم باهمکاری اداره راه وشهرسازی و منابع طبیعی حاصل میگردد و ابراز خرسندی نمود که استان کرمان توانسته در این امر پیشرو با‌شد.

طالبی زاده گفت در ۶ ماه ابتدای سال ۱۶۶مورد طلاق ثبت شده است که نسبت به مورد مشابه سال گذشته با افزایش ۲درصدی مواجه بودیم. این در حالیست که درثبت ازدواج کاهش ۱۴درصدی را داشته ایم و این رقم به ۸۱۶ مورد رسیده است.

وی تعداد دفاتر ازدواج وطلاق در شهرستان زرند را ۷ دفتر اعلام نمود واین تعداد را نسبت به جمعیت زرند مناسب دانست.

طالبی زاده میزان وصول مطالبات و معوقات بانکی در شش ماه سال جاری را قریب ۵میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: درامد حاصله از وصول این مطالبات قریب یک میلیارد وهشتصد میلیون ریال بوده است از این رو اداره ثبت اسناد را بعد از اداره دارایی پر درآمد ترین اداره استان اعلام نمود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها