• تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 - 14:46
  • کد خبر : 21425
  • چاپ خبر

کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی یزدان آباد

به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند با سرمایه گزاری خارجی نیروگاه خورشیدی در زرند احداث میگردد   ساخت و احداث این نیروگاه با سرمایه گذاری کشورهای اروپایی از جمله فرانسه صورت می‌گیرد این نیروگاه ۱۰مگاواتی خورشیدی با سرمایه گذاری ۱۲میلیارد یورویی در مدت زمان ۴ تا ۶ ماه درزمینی به مساحت ۲۰هکتار در منطقه یزدان

به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند با سرمایه گزاری خارجی نیروگاه خورشیدی در زرند احداث میگردد

 

ساخت و احداث این نیروگاه با سرمایه گذاری کشورهای اروپایی از جمله فرانسه صورت می‌گیرد

این نیروگاه ۱۰مگاواتی خورشیدی با سرمایه گذاری ۱۲میلیارد یورویی در مدت زمان ۴ تا ۶ ماه درزمینی به مساحت ۲۰هکتار در منطقه یزدان آباد ساخته میشود.

بدلیل بحث استفاده از انرژی پاک و تجدید پذیر خورشیدی این طرح مورد حمایت جدی قرار گرفته است.

شهرستان زرند بدلیل میزان تابش نور خورشید که بیشتر از مناطق دیگر است آمادگی و قابلیت جذب این سرمایه گذاری خارجی را دارد

رزم حسینی استاندار کرمان در این مراسم گفت : سرمایه گذاراران مجاهدان اقتصادی هستند. ۲۳ موسسه ملی و استانی مسئولیت توسعه استان کرمان را برعهده گرفتند که کار بسیار بزرگی است.

ایشان افزود : سبک های قدیمی جوابگو توسعه کشور نیستند. استان کرمان را با شرکت ها و سرمایه گذاران خصوصی میسازیم. امروز مسابقه سرمایه گذاری در ایران و استان کرمان شروع شده است.

وی افزود : همه دنیا فهمیدند ایران در برجام حرف حق میزد ولی آمریکایی ها بدعهدی کردند.
راه نجات کشور معیشت پایدار است . ما اگر در حوزه اقتصاد پایدار نتوانیم به خوبی عمل کنیم هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز در این مراسم گفت : تامین نیزوی انسانی پروژه احداث نیروگاه خورشیدی از یزدان شهر و روستاهای تابعه خواهد بود . شورای شهر یزدان شهر کمک کنند که پروژه زودتر به ثمر برسد

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند گفت : سرمایه گذاری امر مقدسی است . آغوش زرند برای سرمایه گذاران خارجی باز است . ما در زرند زمینه را فراهم می کنیم تا سرمایه گذاران با خیال اسوده و ارامش خیال سرمایه گذاری کنند.

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : یزدان آباد ظرفیت و منابع مالی خوبی دارد . در گذشته به دلیل عدم مدیریت این سرمایه از بخش و شهرستان خارج می شد.

وی افزود : چند کارخانه صنعتی در بخش یزدان آباد فعال است و بحمداله در بخش انرژی طلسم در شهرستان شکسته شد و این دومین پروژه ایست که با همکاری بخش خصوصی در حال اجراست .

 

انتهای پیام /

 

لینک کوتاه

برچسب ها