• تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 23:43
  • کد خبر : 21588
  • چاپ خبر

۷ مورد وقف جدید در زرند ثبت شد

۷ مورد وقف جدید در زرند ثبت شد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: با همت خیران زرند، امسال هفت مورد وقف جدید در این شهرستان ثبت شده است. به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند ، حجت‌الاسلام محمد زواره‌ای در دیدار با امام جمعه زرند با اشاره به ثبت هفت مورد وقف

۷ مورد وقف جدید در زرند ثبت شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: با همت خیران زرند، امسال هفت مورد وقف جدید در این شهرستان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند ، حجت‌الاسلام محمد زواره‌ای در دیدار با امام جمعه زرند با اشاره به ثبت هفت مورد وقف جدید در این شهرستان اظهار داشت: این وقف‌ها در مناطق سیریز، داربید خون و باب تنگل در قالب بیش از ۳ هزار مترمربع زمین و باغ و آب کشاورزی است.

وی افزود: ارزش این وقفیات ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده که درآمد آنها صرف عزاداری سید‌الشهدا (ع) و بقاع متبرکه می‌شود.

زواره‌ای با تاکید بر گسترش فرهنگ وقف عنوان کرد: ایجاد وقف‌های جدید از مهمترین اهداف سازمان اوقاف است که خانواده‌های معظم شهدا شهرستان زرند در بحث وقف پیشتاز هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: در راستای ایجاد وقف جدید، مرکز مشاوره رایگان و ثبت وقف جدید در محل اداره اوقاف و امور خیریه زرند راه‌اندازی شده است.

زواره‌ای برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی در رشته‌هایی از جمله حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، تربیت مربی قرآن به تعداد ۲۰ نفر، برگزاری کلاس‌های حفظ و تربیت حافظان قرآن کریم در سطح شهرستان بالغ بر ۷۲۰ نفر را از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه امور قرآنی برشمرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زرند برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی، جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی، اجرای نیت واقفان، طرح نشاط معنوی، ضیافت الهی، بصیرت عاشورایی، تربیت حافظان و قاریان قرآن را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد.

زواره‌ای یادآور شد: در شهرستان زرند ۲۴۵ مسجد و اماکن مذهبی و ۲۹ بقاع و اماکن متبرکه وجود دارد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها