• تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1396 - 19:18
  • کد خبر : 21940
  • چاپ خبر

مهندس غلام حسین دینی به عنوان شهردار جدید ریحانشهر معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید ریحان شهر با حضور امام جمعه ریحان شهر ، معاون فرماندار و سایر مسئولین شهرستان زرند و شهر ریحان شهر در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزار شد. به گزارش زرند نیوز در این مراسم  با حکم استاندار کرمان ، مهندس غلام حسین دینی  به عنوان شهردار جدید ریحانشهر

مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید ریحان شهر با حضور امام جمعه ریحان شهر ، معاون فرماندار و سایر مسئولین شهرستان زرند و شهر ریحان شهر در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزار شد.

به گزارش زرند نیوز در این مراسم  با حکم استاندار کرمان ، مهندس غلام حسین دینی  به عنوان شهردار جدید ریحانشهر معرفی شد.

در این مراسم امام جمعه ریحانشهر از زحمات سرپرست شهرداری مهندس مهدی زعیم باشی  تقدیر و تشکر و انتصاب مهندس غلام حسین دینی به سمت شهردار ریحان شهر را تبریک گفت و افزود:در جمهوری اسلامی ایران همه ی عناوین عمران آبادانی ،فرهنگ ،امتیت و آسایش تمام اینها موضوعاتی دراسلام جایگاه خاص خودش را دارد و برای این جایگاه متولیانی قرار دارند. متولیان برای مردم عمران آبادنی ، امنیت و آسایش را بهینه سازی و  وظایفشان را به نحوه احسن انجام دهند.

در ادامه این مراسم عبدالکریم مومنی عضو شورای اسلامی شهر ریحان شهر گفت: شهردار باید وفاق، همدلی و همفکری بین همکاران و نیز خرد جمعی و تکریم ارباب رجوع را مد نظر داشته باشند و در ادامه از شهردار جدید ریحان شهر خواست برای ورودی شهر که نقطه حادثه خیز میباشد چاره ای بیاندیشد .

صادق زاده معاون فرمانداری زرند انتصاب مهندس دینی به عنوان شهردار ریحان شهر را تبریک گفت و افزود: مدیریت شهری باید بر عهده فردی توانمند مثل اقای مهندس دینی باشد

وی ادامه داد: تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و از شهردار جدید خواست تا اتمام پروژه های نیمه کاره را اولویت های برنامه کاری خود قرار دهد.

مهندس نورالدینی دیگر معاون فرماندار زرند به سختی ها و مشقات کار در شهرداری اشاره کرد و گفت: باید همه تلاش کنیم تا شهر ریحان شهر هم از فضای سبز مناسب و معابر زیبا برخوردار باشد.

مهندس دینی شهردار جدید ریحان شهر پس از معارفه در سخنانی به اهم برنامه های آینده خود پرداخت و گفت : درب دفتر شهردار ریحان شهر همیشه برروی مردم این شهر باز است.

وی برنامه های خود را اینچنین عنوان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت ها در جهت تعامل سازنده با کلیه دستگاه های اجرایی و شهروندان، توجه جدی به مسائل عمرانی،ساختمانی، ترافیکی ، مالی، بررسی ظرفیت های گوناگون برای دست یابی به درآمد های جدید، تکمیل پروژه های نیمه تمام، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی، توجه ویژه به مبلمان شهری، گسترش فضای سبز و پارکها، ایجاد اماکن تفریحی، فرهنگی و گردشگری به منظور حرکت به سوی ساختن شهری آباد، زیبا و پویا از مهم ترین اولویت های کاری ایشان است.

مهندس غلام حسین دینی قبل از این از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۳ شهردار ریحان شهر و از سال ۱۳۹۴ تا کنون شهردار شهر سرچشمه بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها