• تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1396 - 19:46
  • کد خبر : 21987
  • چاپ خبر

آیین و رسوم ‌یزدان آباد در جشنواره بین المللی گردشگری به نمایش گذاشته شد

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز سرپرست گروه هنرهای سنتی بهمنان ‌بخش یزدان آباد گفت:آیین و رسوم‌ بخش یزدان آباد کرمان در جشنواره بین المللی گردشگری در تهران به نمایش گذاشته شد. محمدجواد ایزدی یزدان آبادی گفت: این گروه هنری با هدف اجرا و نمایش آیین و رسوم محلی یزدان آباد در این رویداد بین

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز سرپرست گروه هنرهای سنتی بهمنان ‌بخش یزدان آباد گفت:آیین و رسوم‌ بخش یزدان آباد کرمان در جشنواره بین المللی گردشگری در تهران به نمایش گذاشته شد.


محمدجواد ایزدی یزدان آبادی گفت: این گروه هنری با هدف اجرا و نمایش آیین و رسوم محلی یزدان آباد در این رویداد بین المللی حاضر شده است.

وی افزود: اجرای این گروه تلفیقی از موسیقی محلی ، تئاتر با گویش محلی ، رقص های محلی و چوب بازی یزدان آباد می باشد که ریشه در تاریخ و فرهنگ این دیار کهن دارد.

ایزدی یزدان آبادی با اشاره به اینکه سعی شده در اجراهای این گروه اصالت فرهنگی و هنری منطقه حفظ شود، افزود: خوشبختانه اجراهای این گروه مورد استقبال بازدید کنندگان داخلی و خارجی این نمایشگاه قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ بین المللی فرصتی مناسب برای به نمایش گذاشتن ظرفیت های گردشگری استان می باشد و خوشبختانه کرمان از این موقعیت بسیار خوب استفاده نموده است.

ایزدی با بیان اینکه این گروه با حمایت های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در این جشنواره گردشگری شرکت نموده گفت: اجرای هنرهای سنتی باید هرچه بیشتر احیا شود و خوشحالیم که با تلاش مسوولان میراث فرهنگی استان این اتفاق در استان کرمان افتاده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها