• تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1395 - 1:02
  • کد خبر : 7487
  • چاپ خبر

دوازده فروردین روز جمهوری اسلامی یادآور تجلی مردم سالاری دینی

اخبار زرند / زرند نیوز : دوازده فروردین یادآور تجلی مردم سالاری دینی ،انتخاب هوشمندانه نظام اسلامی توسط مردم فهیم ایران اسلامی می باشد. روزی که بعد از سالها و قرن ها سیاست و نگرش باطل،با نور اسلام به منصه ی ظهور رسید ،اراده ملی را تثبیت کرد، استقلال و آزادی را به ارمغان آورد

1222اخبار زرند / زرند نیوز :

دوازده فروردین یادآور تجلی مردم سالاری دینی ،انتخاب هوشمندانه نظام اسلامی توسط مردم فهیم ایران اسلامی می باشد. روزی که بعد از سالها و قرن ها سیاست و نگرش باطل،با نور اسلام به منصه ی ظهور رسید ،اراده ملی را تثبیت کرد، استقلال و آزادی را به ارمغان آورد و بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان تابانید و یکی از ماندگارترین صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی که زمینه‌ساز حکومت عدل الهی و سرآغاز حیات واقعی اسلام است، را رقم زد.

این روز فرخنده را به مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان های زرند وکوهبنان تبریک گفته و امید داریم خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید در استفاده ازهمه ظرفیت ها و زمینه سازی برای شکوفایی همه استعدادها، در مسیر توسعه همه جانبه میهن اسلامی و شهرستان مان گام بردارند وروزهای پر افتخار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل، با مجاهدت و پشتکار به عرصه ی سر بلندی وپیروزی و عمران و آبادانی کشور و تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی مبدل گردد.

انتهای پیام /
روابط عمومی دفتر نماینده ی مردم شریف زرندو کوهبنان

لینک کوتاه

برچسب ها