• تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1395 - 18:19
  • کد خبر : 7626
  • چاپ خبر

۳۹نفر از کارکنان کارخانه واگن سازی زرند اخراج شدند

اخبار زرند / زرند نیوز : کارگران اخراجی صبح امروز از ورود بقیه کارکنان به محل کارشان جلوگیری کردند. علت اخراج کارکنان عدم توان مالی برای پرداخت حقوق اعلام شده است . بدلیل وضعیت مالی کارخانه مسئولین قبل از عید قصد اخراج شماری از کارکنان را داشتند که با مخالفت شدید نماینده و فرماندار از

اخبار زرند / زرند نیوز : کارگران اخراجی صبح امروز از ورود بقیه کارکنان به محل کارشان جلوگیری کردند. علت اخراج کارکنان عدم توان مالی برای پرداخت حقوق اعلام شده است .
بدلیل وضعیت مالی کارخانه مسئولین قبل از عید قصد اخراج شماری از کارکنان را داشتند که با مخالفت شدید نماینده و فرماندار از اخراج کارکنان جلوگیری شد .
به گفته  کارگران حدود ۲ ماه حقوق دریافت نکرده اند .
مهندس سجادی نیا مدیر واگن سازی به گزرارش زرند نیوز مهندس سجادی رئیس کارخانه واگن سازی زرند  با تایید این خبر گفت  ۳۹ نفر از کارکنان  اخراج شدند و صبح امروز این تعداد اخراج شده از ورود بقیه کارکنان به محل کارشان جلوگیری کردند .
وی علت این مشکلات را عدم پرداخت مطالبات فروش واگن بوده است  و تا انجایی که من اطلاع دارم  مبلغ طلبکاری شرکت واگن سازی زرند از شرکتهای داخلی  تا ۳ ماه قبل از عید حدود ۷۰ میلیارد تومان بوده است .  این در حالی است که اگر شرکتها قصد خرید واگن خارجی را می داشتند میبایست نقدا قبل از وارد کردن وجه انرا بپردازند . اما متاسفانه در خرید واگن داخلی نقدی پراخت نمی شود که مشکلاتی را برای تولید و خرید قطعات واگن و پرداخت مطالبات کارکنان بوجود امده است  که مجبور به تعدیل نیرو شده ایم .
وی گفت حدود ۲۷۵ کارگر دراین کارخانه مشغول به کارند و حدود ۲ ماه حقوق طلبکارند .
انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها