• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 14:17
  • کد خبر : 7979
  • چاپ خبر

کارافرینی را در مجموعه شهرداری نهادینه کنیم

اخبار زرند / زرند نیوز : اولین نشست کمیته درآمد یابی شهرداری زرند با حضور مهندس محمدی شهردار،معاونین و مسئولین دوایر شهرداری در محل دفتر شهردار زرند برگزار شد . مهندس محمدی شهردار زرنددر این نشست خواستار شناسائی نقاط ضعف و قوت بودجه سال ۹۴شد و گفت: شناسائی این نقاط و تقویت آنها  می تواند

123اخبار زرند / زرند نیوز :

اولین نشست کمیته درآمد یابی شهرداری زرند با حضور مهندس محمدی شهردار،معاونین و مسئولین دوایر شهرداری در محل دفتر شهردار زرند برگزار شد .

مهندس محمدی شهردار زرنددر این نشست خواستار شناسائی نقاط ضعف و قوت بودجه سال ۹۴شد و گفت: شناسائی این نقاط و تقویت آنها  می تواند کمک موثری به جذب درآمدهای شهرداری نماید .

شهردار زرند تصریح کرد: شهرداری یک نهاد خودگردانی می باشد که باید با جذب و وصول عوارضات از شهروندان در راستای خدمات دهی به این عزیزان گام بردارد .

مهندس محمدی افزود: بحث درآمد در شهرداریها بسیار حائز اهمیت می باشد و همه مدیران و مسئولین باید در راستای شناسائی و کسب این درآمدها اقدام نمایند .

منتخب شورای شهر زرند به بودجه شهرداری در سال ۹۵ اشاره کرد وگفت:بودجه ای که برای سال ۹۵ در شهرداری بسته شده است کف درآمدهای شهرداری می باشد و باید همه مدیران و مسئولین تا سقف ۶۰میلیارد تومان درآمد در سال ۹۵ تلاش و همت نمایند .

وی گفت: پتانسیلهای موجود در شهرداری برای کسب درامد در بالاترین حد خود می باشد و همدلی و همکاری و همراهی همه بایکدیگر می تواند این پتانسیلها را شناسائی و شکوفا نماید .

وی خواستار همکاری همه پرسنل شهرداری در بحث جذب درامدها شد وتصریح کرد: هیچ فرد و یا نهادی از بیرون از مجموعه شهرداری به فکر پرسنل شهرداری نمی باشد و این امر همت نیروهای شهرداری را در همه موارد دوچندان می نماید .

شهردار زرند به درآمدهای خوب معاونت خدمات شهری اشاره کرد و گفت: این معاونت با تلاش و پی گیری های مدیران مجموعه خود توانسته است از یک مجموعه هزینه زا به یک مجموعه درآمدی تبدیل شود که فعالیتهای مثبت آن در سطح شهر دلیل بر این ادعا می باشد .

وی خواستار استفاده از نیروهای فنی شهرداری در ساخت وسائل و تجهیزات شد و تصریح کرد: انجام همه فعالیتهای شهرداری و ساخت وسائل و امکانات از دونظر برای شهرداری حائز اهمیت می باشد که در مرحله اول کسب دانش توسط خود نیروهای شهرداری و در مرحله دوم کسب درآمد توسط شهرداری .

وی گفت: بسیاری از فعالیتها و اقدامات به زمین مانده شهرداری با اتکا به دانش نیروهای شهرداری قابل انجام می باشد و باید کارآفرینی در مجموعه شهرداری را در راس امور وبرنامه های روزانه خود قرار دهیم .

وی خواستار کاهش هزینه ها از سوی مسئولین شهرداری شد و تصریح کرد: هر چقدرکاهش هزینه ها در شهرداری را شاهد باشیم به طبع می توان یک درآمد خوب به حساب شهرداری واریز نمائیم .

شهردار زرند خواستار برگزاری این جلسات به صورت هفتگی شد و افزود: همه مدیران باید با تشکیل کارگروه های مختلف در معاونتها و دوایر شهرداری و حل مشکلات کوچک و ارائه برنامه های مختلف جهت درآمد یابی در شهرداری اقدام نمایند .

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها