• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 14:28
  • کد خبر : 7985
  • چاپ خبر

سالانه بیش از ۱۰۰میلیون تومان خسارت به وسائل بازی و پارکی وارد می شود

اخبار زرند / زرند نیوز : مهندس محمدی شهردار زرند در حاشیه بازدید پارک شهید زرند ضمن ابراز ناراحتی از تخریب وسائل بازی و پارکی گفت:متاسفانه در بسیاری از مواقع شاهدیم که اندک شهروندان با تخریب اموال عمومی که از محل عوارضات خود آنها خریداری می شوند تخریب کرده و آسیب می رسانند . شهردار

IMG_3160اخبار زرند / زرند نیوز : مهندس محمدی شهردار زرند در حاشیه بازدید پارک شهید زرند ضمن ابراز ناراحتی از تخریب وسائل بازی و پارکی گفت:متاسفانه در بسیاری از مواقع شاهدیم که اندک شهروندان با تخریب اموال عمومی که از محل عوارضات خود آنها خریداری می شوند تخریب کرده و آسیب می رسانند .

شهردار زرند گفت: هدر رفت سرمایه ها در پارکهای سطح شهر سالانه بیش از ۱۰۰میلیون تومان  می باشد که تخریب لامپها،سرویسهای بهداشتی ،شیشه های سرویسها،وسائل بازی،اتش زدن درختان و…را شامل می شود .

مهندس محمدی تصریح کرد: بسیاری از اقدامات شهرداری در زمینه های فرهنگی و تفریحی می باشد که باید مورد استفاده تمامی شهروندان قرار گیرد اما استفاده های ناصحیح و بی دقتی در نگهداری آن از سوی شهروندان باعث تخریب این وسائل میشود .

وی بالاترین تخریب و خسارت را در حوزه خدمات شهری دانست وگفت:آسیبهائی که به شهرداری ها وارد می شود یا تخریب اموال عمومی می باشد یا اینکه آنها به سرقت می روند .

وی گفت: اتوبوس ها، فضای سبز، مبلمان شهری، تابلوها، آسفالت خیابان ها و کوچه ها و معابر، روشنایی ها، و پارک ها و وسایل موجود در آن مثل وسایل ورزشی، وسایل بازی کودکان و… دائما خسارت می بینند و البته خسارت به آن ها خسارت به بیت المال و حق الناس محسوب می شود.

منتخب شورای شهر تصریح کرد: تخریب فضای سبز (بریدن شاخهای درختان،کندن بعضی از این درختان،توسط بعضی از شهروندان و مغازه داران نیز از دیگر خسارتهائیست که بعضابه شهرداری وارد می شود .

مهندس محمدی شهردار زرند گفت: شهروندان باید بدانند که تخریب اینگونه وسائل و خسارت رساندن به اموال شهرداری و جبران این هزینه ها را باید خود شهروندان از جیب بپردازند .

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها