• تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 11:47
  • کد خبر : 8031
  • چاپ خبر

تصاویر بازارچه یک روزه کار و فن‌آوری دبیرستان نمونه دولتی فاطمته الزهرا (س)

اخبار زرند / زرند نیوز :  دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی فاطمته الزهرا (س)شهرستان زرند با راه‌اندازی بازارچه یک روزه کار و فن‌آوری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل پیش قدم شدند و محصولات خود را عرضه کردند. به گزارش زرند نیوز خانم سید فاطمه زمانی رئیس این اموزشگاه گفت : دانش‌آموزان دبیرستان با

اخبار زرند / زرند نیوز :  دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی فاطمته الزهرا (س)شهرستان زرند با راه‌اندازی بازارچه یک روزه کار و فن‌آوری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل پیش قدم شدند و محصولات خود را عرضه کردند.

به گزارش زرند نیوز خانم سید فاطمه زمانی رئیس این اموزشگاه گفت : دانش‌آموزان دبیرستان با نشاط و شادابی، انواع دست‌ساخته‌ها و تولیدات خود را در قالب غرفه‌هایی از گل و گیاه، صنایع دستی،  غذاهای سنتی، دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان، انواع ترشیجات و شیرینی، و بسیاری تولیدات دیگر حاصل دسترنج دانش‌آموزان  و همچنین غرفه سلامت تشکیل شده بود.

مدیر دبیرستان نمونه دولتی  گفت : این بازارچه با هدف بهروه وری از درس کار و فن آوری، آشنایی دانش آموزان با حرفه کسب و کار و افزایش روحیه تولید دانش آموزان و عملی کردن داشته های آنها از کتاب کار و فن آوری برپا شده است.

زمانی با بیان اینکه مدرسه به عنوان پایه و اساس آموزش به این نوجوانان، به عنوان تأثیرگذارترین نهاد در زمینه خودسازی محسوب می‌شود، اظهار داشت برگزاری چنین برنامه‌هایی در سطح مدارس زمینه‌ساز فعالیت بیشتر دانش‌آموزان در زمینه خوداشتغالی خواهد بود و فرهنگ خودکفایی را به آینده‌سازان گسترش خواهد داد.

وی یاد اور شد این بازارچه با همکاری اعضای شورای دانش‌آموزی، انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه، دبیران درس کار و فن‌آوری و سایر پرسنل آموزشگاه با مدیر مدرسه همکاری و مشارکت برگزار شده است.

2 (12) 2 (13) 2 (1) 2 (2) 2 (3) 2 (4) 2 (5) 2 (6) 2 (7) 2 (8) 2 (9) 2 (10) 2 (11)

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها