• تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1395 - 22:38
  • کد خبر : 8927
  • چاپ خبر

کمکهای دولت به شهرداری ها می تواند رونق دوباره به شهرها بخشد

اخبار زرند / زرند نیوز : طی سفر یک روزه مهندس نعمت زاده به شهرستان زرند بسیاری از مسائل و مشکلات شهر طی نشست صمیمی بررسی و درخصوص آنها تصمیم گیری شد . مهندس محمدی شهردار زرند در این دیدار حضور مهندس نعمت زاده در این شهرستان را باعث خیر و برکت دانست و گفت:

اخبار زرند / زرند نیوز : طی سفر یک روزه مهندس نعمت زاده به شهرستان زرند بسیاری از مسائل و مشکلات شهر طی نشست صمیمی بررسی و درخصوص آنها تصمیم گیری شد .

مهندس محمدی شهردار زرند در این دیدار حضور مهندس نعمت زاده در این شهرستان را باعث خیر و برکت دانست و گفت: شهر زرند یکی از شهرهای مذهبی استان کرمان می باشد که مردم این شهرستان به ولایت مداری و حضور پرشور در همه صحنه های انقلاب مشهور می باشند .

شهردار زرند گفت: شهر زرند بعد از زلزله سال ۸۳ آسیبهای فراوانی دیده است که این آسیبها علاوه بر خسارت به زیر ساختهای شهر در روحیه شهروندان نیز تاثیر مستقیمی گذاشته است .

مهندس محمدی با اعلام اینکه شهر زرند در حال تبدیل به یک شهر صنعتی می باشد گفت: یک شهر صنعتی در مرحله اول باید زیر ساختهای مناسبی شهری داشته باشد که تهیه این زیر ساختها به نوعی در حیطه وظیفه شهرداری می باشد .

وی گفت: تاثیر آلایندگی های صنعت در ترافیک ،ناوگان حمل و نقل،آسفالت و بدهی های مختلف تاثیر مستقیم داشته و دارد بطوری که در حال حاضر شهرداری زرند با بدهی بالای به پیمانکاران و طلب های زیاد از مجموعه های صنعتی شهری روبرو می باشد .

وی خواستار توجه بیشتر دولت به شهرداری ها شد و گفت: هر چه قدر کمکهای دولت به شهرداریها بیشتر شود این نهاد ها می تواند با صرف هزینه ها در مجموعه شهر رونق دوباره ای به شهرهای تحت مجموعه خود بدهند .

شهردار زرند خواستار تخصیص ۱۰۰۰۰تن قیر جهت اسفالت معابر شهر زرند شد و گفت:با تخصیص این مقدار قیر به شهر زرند این نهاد خدمتگذار می تواند بیش از ۵/۲میلیون متر مربع آسفالت در سطح شهر زرند پخش نماید .

مهندس محمدی گفت:دو دستگاه لود،یک رستگاه بلدوزر،۵ دستگاه کامیون ،۱۰دستگاه اتوبوس و مینی بوس و کمکهای نقدی و غیر نقدی را از مجموعه دولت خواستار شد.

وزیر صنعت ومعدن نیز در این دیدار از پیگیری مشکلات شهر زرندخبر داد و گفت: مشکلات شهرستان زرند را با جدیت دنبال خواهیم کردو کلیه این مسائل و مشکلات را به وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور ارجاع خواهیم داد .

44

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها